Scream *afgekeurd*

Tempo had om mij echt hoger gemogen,

Gaat nu eerst van de lijst af. Misschien dat deze op een demo nog kan overtuigen

Deze ziet er goed uit. Het staat of valt nu eigenlijk met de prijs.
Hopelijk worden de boeketten echt zo netjes, en valt het niet tegen door de hoogte.

Mooie bak. Alleen het tempo mocht wel iets omhoog, maar dat is op te lossen (als het budget het toelaat) door 2 tegelijk te schieten :cool:

Het is geen slecht product, maar ook totaal niks vernieuwends. Weer een zoveelste rauwe-fluit-naar-boeketje bak die je bij iedere importeur wel kan krijgen. Van de maar 9 producten die er komen vind ik het persoonlijk zonde om dan met een niet-onderscheinende bak als dit te komen. Voor het eigen assortiment het is dan wel weer wat anders, maar ik zou niet speciaal bij Pangu gaan kopen voor zoiets zeg maar, als ik het bij iedere importeur al kan krijgen.

Hij duurt irritant lang, en dat vind ik het sterke punt van deze box.
Beetje hetzelfde idee als je met de Screw had van Marijn ...

Er zijn weinig zekerheden in het leven, maar dit lijkt me er wel één !
Bijna 2 minuten rauwe fluit :handsup:
Special 4 er achteraan, en je hebt wel aandacht in de straat :cool:

Je brengt me op ideeën :devil:
Leuke bak. Hoop op een mooie prijs (bij de lokale dealer) :p

In een paar jaar tijd deze fluit bij veel importeurs in de collectie gekomen met allemaal dezelfde effecten...Maar het verveelt nog steeds niet :thumbsup::D

Leuke afwisseling in burst effecten, maar te weinig variatie in schiettempo. Al met al toch een leuke toevoeging in het rauwe fluitsegment naar mijn mening.

Mooie bak. Alleen het tempo mocht wel iets omhoog, maar dat is op te lossen (als het budget het toelaat) door 2 tegelijk te schieten :cool:
Tempo had om mij echt hoger gemogen,

Gaat nu eerst van de lijst af. Misschien dat deze op een demo nog kan overtuigen
Prima fluitbak, al had ik liever een versnelling gezien, dan maar combineren met iets anders. Ben benieuwd naar de prijs.
Leuk dingetje. Wel had er van mij een versnelling in mogen zitten.
Leuke afwisseling in burst effecten, maar te weinig variatie in schiettempo. Al met al toch een leuke toevoeging in het rauwe fluitsegment naar mijn mening.
Te traag jammer genoeg, balen :(

Oplossing, zet er wat naast ook met rauwe fluit, de HellFire, ROTP, Special4 en je hebt wel de versnellinggen.

Oplossing, zet er wat naast ook met rauwe fluit, de HellFire, ROTP, Special4 en je hebt wel de versnellinggen.
Kan me echt niet voorstellen (met alle respect naar de prachtige producten die pangu normaal produceert) dat de gemiddelde consument als ze dat filmpje zien goesting ernaar hebben. Het was mooi geweest als de eerste 40 seconden normaal tempo was geweest, en de laatste 40 seconden versneld tempo.

Prima product, niks mis mee.
Vind het stiekem wel leuk een rustige fluit. Genieten van elke fluit 2 min lang.

Ps: voor tempo kan je ook tussen 2e en 3e cake doorverbinden met 4e.

Heerlijk langdurige rauwe gillers, vooral de laatste cake met de crackling maakt het compleet :cool:
Tempo stoort mij niet zo, gaat uiteindelijk om het geluid.

Ja ik vind het tempo eigenlijk wel lekker, zijn er volgens mij genoeg fluitopties als je in korte tijd veel lawaai wilt maar als stand-alone vind ik dit eigenlijk wel fijn, vooral omdat er ook wat meer variatie in de boeketten zit en ze best goed uit de verf lijken te komen.

Back
Bovenaan