Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn weinig zekerheden in het leven, maar dit lijkt me er wel één !
Bijna 2 minuten rauwe fluit
Special 4 er achteraan, en je hebt wel aandacht in de straat![]()
Mooie bak. Alleen het tempo mocht wel iets omhoog, maar dat is op te lossen (als het budget het toelaat) door 2 tegelijk te schieten![]()
Tempo had om mij echt hoger gemogen,
Gaat nu eerst van de lijst af. Misschien dat deze op een demo nog kan overtuigen
Prima fluitbak, al had ik liever een versnelling gezien, dan maar combineren met iets anders. Ben benieuwd naar de prijs.
Leuk dingetje. Wel had er van mij een versnelling in mogen zitten.
Leuke afwisseling in burst effecten, maar te weinig variatie in schiettempo. Al met al toch een leuke toevoeging in het rauwe fluitsegment naar mijn mening.
Te traag jammer genoeg, balen :(
Kan me echt niet voorstellen (met alle respect naar de prachtige producten die pangu normaal produceert) dat de gemiddelde consument als ze dat filmpje zien goesting ernaar hebben. Het was mooi geweest als de eerste 40 seconden normaal tempo was geweest, en de laatste 40 seconden versneld tempo.Oplossing, zet er wat naast ook met rauwe fluit, de HellFire, ROTP, Special4 en je hebt wel de versnellinggen.
Volgens mij wordt het best wel een prijzige bak, zie niet zo snel gebeuren dat je er twee aanschaft. Ik zie zoiets liever verwerkt in een geheelJe kunt er altijd 2 kopen en tegelijkertijd afsteken om het tempo probleem op te lossen![]()
Oplossing, zet er wat naast ook met rauwe fluit, de HellFire, ROTP, Special4 en je hebt wel de versnellinggen.
Best een goed idee dit haha, even de prijs afwachten en misschien komt ie er dan alsnogPrima product, niks mis mee.
Vind het stiekem wel leuk een rustige fluit. Genieten van elke fluit 2 min lang.
Ps: voor tempo kan je ook tussen 2e en 3e cake doorverbinden met 4e.