Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
deze waren vorige jaar ook bezig met illegaal waaronder cobrasach ja, vind het allemaal wel mee vallen, zitten een boel morraalridders hier.... zodra er een artikel in de krant staat dat iemand opgepakt is met cobra's en nitraten en dergelijke zwakken ze het hele verhaal van de krant af. en dit soort gasten die met legaal vuurwerk bezig zijn trappen ze de grond in en veroordelen alles wat ze doen....
Dat spreekt zijn bericht toch juist niet tegen?deze waren vorige jaar ook bezig met illegaal waaronder cobras
VWT snap ik wel, deze jongens zijn bizar populair onder de juiste doelgroep. Die levert een stuk meer op dan een handje vol liefhebbers op een forum.
Nou ik ben 18 en ik mag aannemen dat ik onder die doelgroep val, maar ik zeg er meteen bij dat deze sukkels niet bij mij en mijn vriendenkring hoge ogen gooien.
Vuurwerktotaal staat bij deze op de zwarte lijst. Helaas is er al het een en ander besteld, maar het verzoek tot annuleren onder de wet koop op afstand is uitgezet. Ik wil op geen enkele manier geassocieerd worden met deze triestigheid.