Samenwerking met Sven&Koen

Vind t wel komisch (maar niet heus)

Gedragen zich als moraalridders in die ene politie video

En dan gaan ze dit daarna doen

Wat een vreselijk duo...

Ik had ook al een reactie onder hun video geplaatst van dit tafereel, niet handig als je een bedrijf promoot om het dan te misbruiken, ze moeten wel zelf in hun achterhoofd houden dat hun doelgroep erg jong is dus kopieer gedrag vertonen, daar kan je wel een beetje rekening mee houden.
En wat al meer gezegt is, geen echte fanaten maar mensen die te druk bezig zijn met views en abonnees, maar zo zijn er nog wel meer. VWT ruikt alleen maar knaaken, maar dat pakt dus niet helemaal uit zoals ze gehoopt hadden.

Ik heb gelukkig niks besteld dit jaar van vwt en ga het ook zeker niet doen nu ik weet dat vwt een samenwerking tussen Sven en Koen is aangegaan er gaat geen enkele euro van mij die kant op!!

ach ja, vind het allemaal wel mee vallen, zitten een boel morraalridders hier.... zodra er een artikel in de krant staat dat iemand opgepakt is met cobra's en nitraten en dergelijke zwakken ze het hele verhaal van de krant af. en dit soort gasten die met legaal vuurwerk bezig zijn trappen ze de grond in en veroordelen alles wat ze doen....

Vuurwerktotaal is hier ook een goede sponsor en hun weten ook niet of wij een gewonen cake goed afsteker. Tuurlijk is het niet goed hoe deze 2 kleuters met vuurwerk omgaan maar daar kan vuurwerktotaal niks aan doen. Hun sponseren is marketing gezien gewoon een goede stap en als zij het niet doen staan er vast andere importeurs in de rij.

Laatst bewerkt:
Dat vuurwerk in het verdomhoekje zit is te wijten aan vernielingen, wangedrag en het onjuist en soms zelfs gevaarlijk gebruik van de producten. Deze jongens dragen bij aan de afbreuk van de traditie. Kansloos.

Meest idiote zet die ik ooit gezien heb om met die 2 zogenaamde "vuurwerkliefhebbers" in zee gaan. Als ze het ook maar iets te heet wordt onder de voeten verwijderen ze hun kanaal. Zitten er alleen om geld te verdienen met illegaal spul. Lekker slim om met mensen die illegaal vuurwerk gepromoot hebben een deal te sluiten om je vuurwerk te promoten.

waren dit ook niet de gasten die shells deden schieten vorige jaar ? en cobra 6 gingen afsteken?
ik vraag me af wanneer we ruben koet een dealtje gaan geven dan XD

ach ja, vind het allemaal wel mee vallen, zitten een boel morraalridders hier.... zodra er een artikel in de krant staat dat iemand opgepakt is met cobra's en nitraten en dergelijke zwakken ze het hele verhaal van de krant af. en dit soort gasten die met legaal vuurwerk bezig zijn trappen ze de grond in en veroordelen alles wat ze doen....
deze waren vorige jaar ook bezig met illegaal waaronder cobras

De film is offline. Vraag mij sowieso ook al af hoe ze dit spul al kunnen stoken... Maar dat zal wel aan mij liggen.

Gezien het feit dat de film alweer offline is zegt genoeg lijkt me..VWT zal wel verzocht hebben deze offline te halen.

Ik vind het persoonlijk gewoon geen slimme zet om als importeur jezelf te koppelen aan een YT kanaal, daar komt altijd gezeur van. Marketing technisch is dit natuurlijk een gehele andere discussie, maargoed.

Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst dat blijkt keer op keer.

Mijn god, wat een droefenis. Men zou toch denken dat men na alle ophef over eerdere samenwerkingen tussen importeurs en Youtubers toch wel een soort van achtergrondonderzoek uit zou voeren naar de partij waarmee me in zee gaat. Niets is helaas minder waar.

Vuurwerktotaal staat bij deze op de zwarte lijst. Helaas is er al het een en ander besteld, maar het verzoek tot annuleren onder de wet koop op afstand is uitgezet. Ik wil op geen enkele manier geassocieerd worden met deze triestigheid.

VWT snap ik wel, deze jongens zijn bizar populair onder de juiste doelgroep. Die levert een stuk meer op dan een handje vol liefhebbers op een forum.

Nou ik ben 18 en ik mag aannemen dat ik onder die doelgroep val, maar ik zeg er meteen bij dat deze sukkels niet bij mij en mijn vriendenkring hoge ogen gooien.

Vuurwerktotaal staat bij deze op de zwarte lijst. Helaas is er al het een en ander besteld, maar het verzoek tot annuleren onder de wet koop op afstand is uitgezet. Ik wil op geen enkele manier geassocieerd worden met deze triestigheid.

Is dit niet een beetje overdreven? Ik kan mij voorstellen dat Vuurwerktotaal afspraken met de jongens heeft gemaakt en nu blijkt dat ze die niet zijn nagekomen dat het filmpje offline is gehaald. In die zin valt Vuurwerktotaal toch niet veel te verwijten? Zij hebben waarschijnlijk echt gedacht: "okee, wij nemen de 'gok' met die jongens, groot bereik, maar als ze misbruik van de situatie maken halen we het weer offline". Op die manier vind ik dat Vuurwerktotaal prima gehandeld heeft (mits dat het verhaal is natuurlijk, maar ik gok dat jij net zo min het achtergrondverhaal weet als ik).

Gelukkig is 'ie verwijderd!
Ben benieuwd of dit topic daar invloed op heeft gehad, ik hoop van wel want dat betekent dat VWT meeleest. De video stond er namelijk al 4 dagen op, maar nu is hij dus weg.

Back
Bovenaan