Scream *afgekeurd*

Meh, deze hebben we meer, had iets origineels, eigens, verwacht. Dat het diverse effecten zijn is wel leuk. Met een concurrerende prijs kan hij een streepje voor krijgen op alle andere gelijkende opties.

Zo te horen is die fluit meer dan prima! Mooi projectje in mn hoofd met 2x Scream - 2x Special 4 - 2x Geisterblitz en als afsluiter nog een lekkere rammert.

Normaal koop ik een fluit bak zodat hij goed irritant over komt. Voorheen was dat de screw, die duurde echt lang en omstanders vonden het net wat te lang, in de positieve zin. Dat moet gecreëerd worden en dan is deze bak meer dan perfect. Maar stand alone zou ik hem niet kunnen gebruiken, prijs moet dus echt goed zijn en dus aantrekkelijk om per 2 te schieten wil ik deze aanschaffen.

De bak opzich is zeker niet verkeerd: lekker lang doorgaan met rauwe, tegen het irritante aan, fluiters en de effecten erbij zijn leuk als toevoeging, maar niet bepalend voor de aankoop voor mij. Een tempowisseling erin had de bak zéker interessanter gemaakt om meer chaos te scheppen, anderzijds is het ook wel lekker om een heerlijk lange ''irritatiefactor'' te creëren om daarna bijvoorbeeld in de combinatie een snelle cake of box ernaast te zetten.

Hmmm, bijzonder produkt is het zeker. Rauwe fluit met een hoog irritatie gehalte voor mijn groenlinks stemmende buurman. Wellicht daarom al aanschaf waardig. Het tempo halverwege mocht echt omhoog wat mij betreft. Vind de sieruitwerkingen na de rauwe fluit wel heel onderscheidend.

Prijs gunstig? In het boodschappenmandje.

Ai, zat net watertandend het filmpje te bekijken. Wat een super vette bak is dit. Deze maar onthouden voor volgend jaar, want ik heb al een 100 schots fluitcompound, en deze erbij wordt teveel. Dus ik moet deze maar snel weg klikken en vergeten voor dit jaar... maar oef hij is wel super vet :)

Wat een gave box is dit, eentje om er meerdere van aan te schaffen ;) wat gaat de prijs worden is dat al bekend.

Dit is een box om je omgeving even te irriteren, puur door de tijdsduur en fluit. Ik zelf probeer de oude in een nieuw jasje gestoken producten van pangu ( yellow river en colourfull city) maar verder had ik iets te hoge verwachtingen van pangu. Helaas hebben ze het voor mij dit jaar nog niet waar gemaakt.

Adviesprijs 2020: € 225,00
Folderprijs 2020: € 179,00
Onlineprijs 2020: € 149,00
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Iemand die mij kan uitleggen
Hoe er 2kg netto kruit kan hebben als 100 shots 25mm bak?
Zit dit bij fluit anders met vulling of gaat het om een 30mm bak?

Iemand die mij kan uitleggen
Hoe er 2kg netto kruit kan hebben als 100 shots 25mm bak?
Zit dit bij fluit anders met vulling of gaat het om een 30mm bak?
Geen idee eerlijk gezegd hoe dat bij fluit zit maar als er ergens 2.000 gram als rond getal staat ben ik sowieso meteen achterdochtig. Hoe dan ook zit er (voorlopig iig) een stevige prijs aan vast

Fluit wordt natuurlijk wel in langgerekte kokers geproduceerd. Vorig jaar zelf gezien bij de Hellfire Thunder dat de tubes tot 2 cm onder de rand waren gevuld. Hierdoor zou het prima wel maximaal geladen kunnen zijn in 25mm volgens mij.

Fluit wordt natuurlijk wel in langgerekte kokers geproduceerd. Vorig jaar zelf gezien bij de Hellfire Thunder dat de tubes tot 2 cm onder de rand waren gevuld. Hierdoor zou het prima wel maximaal geladen kunnen zijn in 25mm volgens mij.

Kan nergens online vinden hoeveel gram er in zit bij hellfire thunder.(op 1 na)
Volgens 1 zaak zit er 265 gram in, dat komt niet in de buurt van max vullingScreenshot_20200831-140332_Chrome.jpg

Er zijn weinig zekerheden in het leven, maar dit lijkt me er wel één !
Bijna 2 minuten rauwe fluit :handsup:
Special 4 er achteraan, en je hebt wel aandacht in de straat :cool:

Ai, ik moet mezelf quoten. Er zijn dus echt weinig zekerheden in het leven :D
De freakprijs ligt voor mij nog hoger dan 2 special4’s van Katan. Hoe mooi ik hem ook vind, dat ga ik niet doen. Jammer ....

Ik kwam zojuist onderstaande beelden tegen van Marc Pyro Almelo van een show geschoten door Vuurwerkevents. Zo te zien komt van 7:48 tot 9:06 min de Scream van Pangu voorbij.

Back
Bovenaan