Scream *afgekeurd*

Ze zeggen dat je smaak (mond) elke 7 jaar veranderd. Lust je vandaag geen broccoli, dan is het niet uitgesloten dat je dat in de toekomst wel lekker gaat vinden..

Ik vermoedt dat het met vuurwerk ook net zo iets werkt. Ik heb nooit interesse gehad in fluitblokken maar sinds vorig jaar heeft het mijn interesse gewekt, en dit jaar heb ik er zelfs ontzettend veel zin in!
Er komen een aantal hele dikke fluiters in mijn assortiment :Ddit jaar. Mogelijk deze ook. Ben benieuwd naar het filmpje!

Ze zeggen dat je smaak (mond) elke 7 jaar veranderd. Lust je vandaag geen broccoli, dan is het niet uitgesloten dat je dat in de toekomst wel lekker gaat vinden..

Ik vermoedt dat het met vuurwerk ook net zo iets werkt. Ik heb nooit interesse gehad in fluitblokken maar sinds vorig jaar heeft het mijn interesse gewekt, en dit jaar heb ik er zelfs ontzettend veel zin in!
Er komen een aantal hele dikke fluiters in mijn assortiment :Ddit jaar. Mogelijk deze ook. Ben benieuwd naar het filmpje!
Ik heb precies hetzelfde met fluitblokken. Vorig jaar tijdens demo's voor het eerst de 'nieuwe' fluitblokken in actie gezien. Was vooral erg onder de indruk van de gigantische hoogte die de fluiters bereiken. Dat is voor mij de reden om dit jaar flink wat fluitblokken aan te schaffen. Echt een nieuwe WOW factor.

Ik ben jullie een jaartje voor. Ik had vorig jaar het thema fluit. Ik kan het zeker aanraden, maar misschien wel zinvol om er iets leuks mee te doen in een showtje. Anders wordt het vrij saai om losse fluitcakes en compounds 1 voor 1 aan te steken.

Dit jaar geen fluit, maar deze Scream vormt met twee andere fluiterts de uitzondering op de regel.

Ik ben jullie een jaartje voor. Ik had vorig jaar het thema fluit. Ik kan het zeker aanraden, maar misschien wel zinvol om er iets leuks mee te doen in een showtje. Anders wordt het vrij saai om losse fluitcakes en compounds 1 voor 1 aan te steken.

Dit jaar geen fluit, maar deze Scream vormt met twee andere fluiterts de uitzondering op de regel.

Benieuwd naar de andere 2 fluit bakken?
1 zal wel geisterblitz wezen:p

Een fluitproduct de 'Scream' noemen is als Chinees-Indisch restaurant 'De Chinese Muur'. Der zijn der heel veel van, maar ze zijn toch allemaal net een beetje anders!

De omschrijving klinkt in ieder geval goed! Ben benieuwd wanneer we de beelden kunnen verwachten. Gaat dit via GBV, of via eigen Pangu kanalen? Indien het eerste, dan verwacht ik de beelden binnenkort want alle andere producten van GBV staan ook zowat al online! :D

Prima bak, rauwe fluit klinkt lekker. Ik had door de omschrijving alleen gehoopt op iets uniekers. Maar hier is natuurlijk helemaal niks mis mee.

Er zijn weinig zekerheden in het leven, maar dit lijkt me er wel één !
Bijna 2 minuten rauwe fluit :handsup:
Special 4 er achteraan, en je hebt wel aandacht in de straat :cool:

Prima fluitbak, al had ik liever een versnelling gezien, dan maar combineren met iets anders. Ben benieuwd naar de prijs.

Wow! Dit is een hele fijne rauwe bak. Die komt hoog op de must-have lijst. Lekker irritant monotoon tempo ook.
Enige minpunt vind ik de laatste pot. Ik had daar graag andere effecten gezien i.p.v. de crackling van de "special 4"...

Of de laatste moet all at once:cool:

Niks vernieuwend maar wel fijn om een fluitbak op de markt erbij te hebben.

Wat mag het kosten?

Adviesprijs 2020: ?
Folderprijs 2020: ?
Onlineprijs 2020: ?
Freakprijs 2020: vraag je dealer:p

Back
Bovenaan