Scream *afgekeurd*

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3670
Artikelnaam: Scream
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 2.000 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: WAZZAAAP! Scream is weer helemaal hot met deze 100 shots compound met gillende keukenmeiden! Zó hard, zó fel, zo hoor je ze niet vaak, en dan ook nog eens in combinatie diverse siereffecten zet jij de buurt vol gas op stelten!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs:
Adviesprijs 2020: € 225,00
Folderprijs 2020: € 179,00
Onlineprijs 2020: € 149,00
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl

3670_Scream_1.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Eentje waar ik onwijs benieuwd naar ben en die sowieso dikgedrukt op het wensenlijstje staat bij deze.
De vorige fluitbak van Pangu nooit kunnen krijgen, groot gemis, wil dat niet weer missen.

Inderdaad, naar deze box ben ik misschien wel het meest benieuwd. De vorige fluitbox van Pangu moest echt hard zijn geweest, nooit gehad, daarom deze scherp in de gaten houden!

Kom maar door met de prijs... Kan er nog wel eentje gebruiken voor mijn finale met geisterblitz en een special#4

Ik ben hier ook erg benieuwd naar! De naam is kort en krachtig, ik hou er wel van. Label ziet er ook weer helemaal in de Pangu stijl uit! Ik hoop dat dit blokje onderscheidend is van alle andere fluit-naar-boeket cakes.

Mooi, naast een aantal losse fluitcakes die ik al aangeschaft had ben ik nog op zoek naar een fluitbak voor de finale. Geisterblitz stond bovenaan, maar ja is de nieuwe net als de oude? / Katan#4 / Kingsmen en mooi om te zien dat er nog 1 bijkomt waar ik uit kan kiezen. Benieuwd naar deze !

De effectbeschrijving klinkt wel heel interessant. De hele opleving van grote fluitbakken maakt de keuze weer moeilijk. Laat het filmpje maar komen.

Zeer benieuwd naar deze bak, maar deze heeft nu al mijn aandacht. Laat de filmpjes maar snel komen, hopelijk zelfde idee als de Horn Whistlers.

Ik hoop niet helemaal hetzelfde als de horn whistler want dan hadden ze naam beter kunnen houden :D
Gok zelf op een heerlijke rauwe fluit met een leuk effectje aan het einde, color falling leaves oid?

Even goed in de gaten houden :D

omschrijving wekt ook hier de interesse op! Tevens zijn de nieuwe labels ook al ontzettend mooi :thumbup:

Kom maar door met die beelden.

Weet je, laat die beelden maar weg. Kom maar door met een geluidsfragment!

In de omschrijving staat 100 shots harde felle gillende keukenmeiden. Ik hoop toch echt op harde pijnlijke rauwe fluiters ipv een "fluitende" fluittoon. Mijn interesse is in ieder geval gewekt.

Back
Bovenaan