Scream *afgekeurd*

Ook deze box ziet er schitterend uit op bovenstaande video. Of ja, ziet, klinkt! Hij klinkt heerlijk, maar als stand-alone mist hij nét wat in mijn opinie. Schieten per 2 is dan wel een must, maar of dat ook te behalen is gezien zijn prijs? Twijfelgeval.

Heb net ff op 2 tabbladen de Scream aangezet. Dat klinkt wel heel bruut hoor haha. Maar idd word het heel prijzig 2 tegelijk..

Deze zou ik best bestellen als stand alone
Heb ook geen ervaring met de special vier of rotp, deze schreeuw komt zeker wel in de buurt van sky screamers 2.0 van Vulcan en deze heeft nog aardige boeketten ook

Zat eens onderstaande video te kijken waar de Colorful City in voorkomt, zou de cake die begint om 07:45 dan deze zijn?

Ah bah afgekeurd? Vraag me af waarom. Op het filmpje hierboven lijkt toch alles goed te gaan. Wou deze 2 keer gaan schieten met een salute finale.. Nouja jammer, maar iets anders verzinnen.

Ik ben ook wel benieuwd waarom deze is afgekeurd. Klonk namelijk wel echt als een heel erg fijne irritante bak om lekker lang herrie te schoppen.

We hebben aardig wat whistle boxjes op de huidige markt gelukkig. Hopen dat het dan alleen bij deze fluitbak zal blijven. Op video ziet en vooral klinkt, deze wel erg fijn eruit moet ik zeggen.

Er is een straat/show film van... Dan zie je gelijk waarom hij afgekeurd is/was :angel:

Ik bedoel dat ik dan eerst een straatfilmpje wil zien van de batch die nu op de markt is of komt. Als het risico op afkeur er helemaal uitgehaald is... Dit jaar de Kingsmen nog veilig kunnen stellen en als deze mij kan overtuigen gaat ie op de lijst voor 2025.

Back
Bovenaan