San Trifone 2023!

feabal

VWC lid
Zonet de accommodatie geboekt voor de eerste keer San Triforne 2023! Nu nog de vliegtickets en dan zijn we compleet om te gaan. We maken er een weekje Bari van. Ik heb er zin in! :D

Mensen hier nog tips? Wordt de eerste keer.

Vliegen doe je op Bari, Napels of Brindisi. Slapen kan in alle dorpjes rondom Adelfia. Je hebt toch een huurauto namelijk, dus genoeg te vinden binnen 20min rijden. Vuurwerk heb je op 9,10 en 11 november, waarvan de 10e de dag is. En voor de rest is er geen reet te doen daar haha.

Ben nog nooit naar Spanje of Italië voor het vuurwerk geweest. November is agenda technisch een prima tijd om een trip te plannen. Dus misschien dat San Trifone het dit jaar gaat worden. Heb alleen in de vrienden-/familiekring niemand die zo gek is om mee te gaan. Meer liefhebbers die in het zelfde schuitje zitten?

Mijn plan is om ook dit jaar weer aanwezig te zijn echter boek ik pas iets zodra de vluchtdata bekend is.
afgelopen jaar een bliksem bezoek gedaan ivm de niet gunstige vliegtijden.

Gaan zeker die kant weer op, kijk er nu alweer naar uit. Hopen op een beetje gunstige vlieg dagen, dat was afgelopen jaar wel echt een stuk minder.

Dit jaar ook weer van de partij, mooi vooruitzicht! Wij vlogen vanuit Charlerois, dat was zeer gunstig dit keer.

Vorig jaar echt een geweldige trip gehad. Als de ideeën dit jaar weer opnieuw komen in ons groepje dan ga ik zeker bekijken of ik weer de mogelijkheid heb. Dit wil ik graag nog eens beleven!

Voor de mensen die twijfelen en even de sfeer willen proeven, verwijs ik graag even naar mijn sfeerverslagen! :angel:

Lijkt er op dat ik dit jaar dit spektakel ook ga mee meemaken. Kijk er naar uit, alle tips op een rij zijn welkom ;)

Lijkt er op dat ik dit jaar dit spektakel ook ga mee meemaken. Kijk er naar uit, alle tips op een rij zijn welkom ;)

De belangrijkste tip: Laarzen of stevige, hoge wandelschoenen. Het is al vaker genoemd en bij mijn eerste tripje dacht ik ook 'hoe erg kan het zijn'. Nou. it saved me!

Vanmorgen de tickets geboekt! Accommodatie hadden we al dus helemaal klaar voor deze trip!
Heen vanaf Schiphol op donderdag 9 en terug op zondag 12.
Zin in!!!

Back
Bovenaan