Waar leef jij het meest naar toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De eerste ophaaldag en dan vooral de aanloop daarnaartoe is voor mij het jaarlijkse hoogtepunt. Bestelbonnen printen, het nachtbrakerstopic, nul nachtrust, voor dag en dauw de auto in, top 2000 aan en dan als een kind zo blij als je het eerste vuurwerk in je handen krijgt gedrukt. Ieder jaar dezelfde magie.

Dat verschilt. Soms gewoon naar de sfeer van die tijd. Kaarsjes aan, de drukte van de tijd met al die feestdagen, kerstmuziek en alles wat erbij hoort. Overigens heb ik de kaarsjes bij mij al wel enkele avonden aan gehad, heerlijk om de sfeer al een beetje te kunnen proeven.

Andere momenten kijk ik echt uit naar het vuurwerk ophalen, de ritjes. Of gewoon het vuurwerk in huis hebben. En soms kijk ik echt uit om een bepaald product af te steken, groot, soms klein zoals een enkel fonteintje. Eigenlijk kijk ik overal wel naar uit, de hele sfeer van die tijd!

Waar ik het meest naartoe leef is het afhalen van het vuurwerk en een jaarwisseling met sneeuw! Het is al heel lang geleden, de laatste keer weer ik al niet meer, wanneer er sneeuw lag met oen waar je een singleshot of rotje in kon douwen of een bij die er mooi vanaf vloog. Het afhalen van vuurwerk vind ik ook altijd reuze spannend. Wat krijg ik mee in de tas? Welke producten passen er niet in? Is de sfeer en service fijn in de winkel?

Ik kijk altijd het meest uit naar de voorpret van het ophalen. Echt de dagen aftellen, wanneer het eindelijk zover is.

Het mag van mij nu wel serieus kouder gaan worden. De bladeren beginnen al langzaam te vallen, maar temperaturen onder de 10 graden zou meer dan welkom zijn.

Ja het moment dat de winterjas weer voor het eerst aan kan. Ik kan ook niet wachten.

Het mag van mij nu wel serieus kouder gaan worden. De bladeren beginnen al langzaam te vallen, maar temperaturen onder de 10 graden zou meer dan welkom zijn.

Inderdaad, maar het is nog slechts begin oktober. Tempraturen nog nu al onder normaal zelfs.
Al kan het aan de andere kant niet snel genoeg gaan! :D

Inderdaad, maar het is nog slechts begin oktober. Tempraturen nog nu al onder normaal zelfs.
Al kan het aan de andere kant niet snel genoeg gaan! :D

Haha ik weet het, maar de kriebels en kruitsress maken het soms dat je het nog sneller wil laten gaan :bonk:

Naar het zetten van de Kerstboom en het plaatsen van de winterdecoratie in huis en tuin! En natuurlijk naar de eerste afhaaldag.

Dat de klok snel een uur achteruit gaat. Lekker voeg donker. Lichtjes buiten alvast ophangen. Heerlijk.

Over drie weken is dat alweer zover Tabe. In het donker van huis en in het donker pas weer thuis. Heerlijk toch?!

nu wel naar aankomend weekend hoor, dan wordt de klok alweer verzet. Tijd gaat echt ontzettend snel voorbij zeg, mooie tijden dit.

nu wel naar aankomend weekend hoor, dan wordt de klok alweer verzet. Tijd gaat echt ontzettend snel voorbij zeg, mooie tijden dit.

Ik ben klaar voor die korte dagen. Altijd een besef moment dat we weer hard richting de mooiste tijd van het jaar gaan.

Ik denk dat ik het meeste uitkijken naar het moment dat de kerstboom in huis komt en de daaropvolgende periode. kan echt niet wachten tot ik de boom weer ga uitzoeken :kerst:Ik kan ook erg blij worden van bijv sneeuw in november maar dat is zo onvoorspelbaar dat je daar niet echt naar uit kan kijken enkel hopen op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan