San Trifone 2023!

Dit jaar ook weer van de partij met 3 medefreaks.

Wij zijn er van 8-11 en vliegen met Ryanair retourvlucht voor €34 (waar doen ze het toch van?)

Dit jaar ook weer van de partij met 3 medefreaks.

Wij zijn er van 8-11 en vliegen met Ryanair retourvlucht voor €34 (waar doen ze het toch van?)

Dat is wel echt spotgoedkoop zeg, lekker hoor. Vanaf waar vliegen jullie?

Top film, bedankt voor het delen. Wat kijk ik hier weer naar uit zeg, nog een kleine 2 weken en we gaan weer. Enorm veel zin in.

Gister kwam het besef dat het volgende week alweer feest is..
deze week even Laarzen kopen en dan kunnen we die kant op

Ondertussen zijn ze al enkele weken bezig met de opbouw van het festival.
adelfia.jpg

Weten jullie wat de exacte locatie is van de middag en avondshows op de 10e? Het is de eerste keer dat ik hier naar toe ga

Weten jullie wat de exacte locatie is van de middag en avondshows op de 10e? Het is de eerste keer dat ik hier naar toe ga

In 2018 en 2019 ben ik er geweest en toen werden de daylight shows geschoten op de velden rondom de SC Difesa. 1 of meerdere avondshows werden toen op een iets andere locatie geschoten. Dat schietveld lag iets meer naar rechts. Of dat nu ook zo is, dat weet ik niet zeker, maar daar zullen we vast nog wel achter komen.

San Trifone.jpg

Volgens mij stond vorig jaar de 1ste avond show hier opgesteld, bij Contrada Fornello. Lijkt er erg op dat we daar gelopen hebben.

Screenshot_20231106_213255_Maps.jpg

Screenshot_20231106_213312_Maps.jpg

Klopt helemaal, zou nog een wijnveld kunnen schelen, dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Maar daar bij dat weggetje in die hoek was het.

Jaja, morgen nog één dagje werken en donderdagmorgen lekker naar Bari. Ontzettend veel zin in! Laat die wijnvelden maar komen :yes:

Back
Bovenaan