Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is hier nog vrij weinig te horen. Totdat iemand hier een paar minuten geleden aan de achterkant een cake afstak. Ik ben maar gauw even uit het raam gaan hangen. Stiekem even meegenieten! Het begint toch wel te kriebelen op deze manier.

Er is hier nog vrij weinig te horen. Totdat iemand hier een paar minuten geleden aan de achterkant een cake afstak. Ik ben maar gauw even uit het raam gaan hangen. Stiekem even meegenieten! Het begint toch wel te kriebelen op deze manier.

Heerlijk is dat he!

Toevallig toen straks de 1e knal gehoord in de dorpskern... sowieso in onze wijk zeldzaam dat er eerder al gestookt word.

Ook hier worden de knallen steeds vaker hoorbaar. Nog steeds niets gezien, maar hoor wel regelmatig wat.

Ik heb de indruk dat het nog niet zo 'erg' is als vorig jaar maar langzaam aan komen er wel steeds meer knallen hier in de buurt.

In september was het hier elk weekend wel raak, maar de laatste tijd niks meer te horen.

En ja hoor! Hier ging gisteren rond een uur of 7 avonds ook een (ik denk) 40shots cakje de lucht in. Ik was toevallig in mijn achtertuin en op nog geen 50 meter van mij af werd deze afgestoken door een verre buur. Heerlijk genieten. Mijn vrouwtje en mijn zoon stormde ook naar buiten om efkes te genieten, want die zijn (gelukkig) ook erg fan van vuurwerkjes. :cool:

En dan met z'n drietjes ook juichen en klappen na afloop.. Geweldig.. :)

Ja vannacht om 10 voor 2, kijk vind het avonds niet zo erg en kan ik er nog wel van genieten, maar niet om facking 2uur in de nacht als ik een paar uur later weer moet opstaan voor werk:rolleyes:

Hier vanavond, en nu nog trouwens, weer een redelijk aantal knallen. Ondanks dat ik dichtbij België woon durf ik wel te zeggen dat ze daar niet ingekocht hebben. Wederom uit dezelfde wijk/omgeving, maar de wauten durven zich daar niet te vertonen zodra het donker is buiten. Dus het zal nog wel vaker gebeuren... :rolleyes:

Laatste tijd wat vaker een knalletje te horen, maar afgelopen weekend toen ik niet thuis was 's avonds bij bekenden toch een aantal knallen gehoord. Brengt toch een bepaalde sfeer met zich mee.

Merk hier echt goed dat we snel dichter bij komen, want de knallen nemen in behoorlijk tempo toe zeg. Tis nu haast dagelijks raak hier.

Al een tijdje hoor je af en toe wat. Maar vanavond meerdere keren wat gehoord. Stond op de parkeerplaats van de supermarkt toen ik wat hoorde. Kon nog net een glimp van de effecten opvangen, heerlijk! En toen ik thuis was ook af en toe weer een enkele knal gehoord.

Het is na oud en nieuw eigenlijk niet echt opgehouden met knallen, vooral in de weekenden.
Het is vele malen erger dan de afgelopen jaren, vind het persoonlijk niet erg, maar woon nogal in een zeur buurt... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan