San Trifone 2023!

Tickets gekocht , dit x direct geboekt bij de maatschappij ipv via die cheapticket-ellende..we vliegen op 5 11 al naar adelfia toe.

Ontzettend zin in, wat een episch spektakel in 2022...

Ook geboekt, dit jaar weer met vuurvent. voor de 6e keer die kant op! Van 9 tot 12 vanaf Schiphol. Ideale vlucht,

Uiteraard ook weer geboekt. Samen met Mattenfreak en Djaimy van 9-12 die kant op. Nu alweer ontzettend veel zin in!

Inmiddels hebben we ook de auto en het hotel geboekt. Wij zijn er weer klaar voor, kijk er ontzettend naar uit al.

Zoals het er nu uit ziet ga ik ook weer.
En ik trap nooit meer is het laarzen verhaal.
Mijn schoenen hadden het niet overleefd de afgelopen keer. Hhaha

Over 4 maanden zitten we alweer in Italië voor San Trifone. Ontzettend zin in zeg. Heerlijk met je poten in de klei, na de avondshow 10 cm langer. Lekker man!

Hallo iedereen, ben toevallig in deze periode in Puglia, kan iemand opsommen wat het programma is en de exacte locatie? Alvast bedankt!

Opgelet!

Ryanair heeft de vlucht Bari-Maastricht op 11nov geannuleerd.
Goede vervanger is Brindisi-Eindhoven 11nov

Nog 2.5 week tot het programma bekend wordt gemaakt. Zeer benieuwd naar. De zin om weer die kant op te gaan is inmiddels weer goed aanwezig.

Helaas heel slecht te zien nog. Hopelijk komt er nog een bestandje waarop het duidelijk te zien is.

Wel officieel avondshow minder op de 10e. Was vorig jaar ook al, maar toen stonden er nog wel 2 op het programma. 12e nu ook een avondshow, maar dan zijn we al weg.

Zin in!

Ik heb toch ook maar een ticket gekocht, een auto gehuurd en een appartementje gefixed in Valenzano. Heb een financiele meevaller op mijn werk. :p

Gaan dit jaar voor het eerst die kant op. hadden per ongeluk een dag te laat terug geboekt, maar dat komt met de show op de 12e nu goed uit waar door we die nog kunnen meepakken :D Zin in!

Vandaag nog precies een maand en dan vertrekken wij die kant op! Eerst een aantal dagen het zuiden verkennen en dan het event zelf natuurlijk!

Back
Bovenaan