Orc

Tja, als dit nu nieuw was, hadden we het prima dingen gevonden, maar die van vorig jaar waren gewoon te goed blijkbaar. Zonde hoor, gelukkig nog een pakje of wat over van vorig jaar.

Inderdaad Mike, ziet er nog steeds prima uit, maar in vergelijking met is het wat anders geworden. Gewoon stoken die handel, lekkere crackling erbij!

Blijven leuke dingen, leuk stookvoer voor een leuke prijs. Vorig jaar geluk gehad dat ze beter waren dan verwacht en dit jaar wat minder goed. Het is niet anders en ze gaan vast wel op :)

20231229_122440~2.jpg20231229_122731~2.jpg

Ik heb vandaag mijn bestelling binnen, 10 pakjes Orcs (foto onder) en 2 dozen Thunderlords (foto boven), heb ik nou de goede batch dus die van 2020 of de ''slechte'' van dit jaar ? wie kan het zeggen?

Minder dan de eerste batch helaas, maar nog steeds leuk stookvoer. Heb ook al een voordeel van de nieuwe batch ontdekt vanavond. Ze gaan zo snel dat je gewoon midden in de crackling staat. Is het effect nog steeds groot. :angel:

Hij mag dan anders zijn, vanavond kunnen zien dat een 12-jarige Orc-debutante zich een hoedje schrok van de 2023-versie.

Wat een downgrade. Flopper van het jaar.
Vorig jaar enorme uitwerkingen dat ik er van schrok. Dit jaar leek het wel een f1 knallertje.
Wat een farce.

Wat een downgrade. Flopper van het jaar.
Vorig jaar enorme uitwerkingen dat ik er van schrok. Dit jaar leek het wel een f1 knallertje.
Wat een farce.

Echt joh? Zijn ze zo slecht geworden? Doodzonde... Ik had nog wat oude batch en iedereen schrok zich weer compleet te pletter.

Niet zoals vorig jaar inderdaad, maar ik vind ze prima hoor. Leuke dingen. Cat F1 zag ik sommigen schrijven. Bij mij was het gewoon een forse wolk waar je zeker 4-5 meter vandaan moest blijven. Hoogte 3 meter of zo. Batch 2023, staat in code op de verpakking. Wat is daar voor 2 euro of zo per 4 zo slecht aan?

Nieuwe batch gisteren getest in Duitsland bij een demo

Kijk, dit had me teleurgesteld. een ijl wolkje crackling. Ik weet niet hoe anderen batch 2023 hebben ervaren maar bij mij was het een volle wolk crackling. De omvang ws minder, wat dat betreft 50% van vorig jaar. Maar zo dun was het helemaal niet.

Gelukkig had ik een kartonnetje van de oude batch. Ook dit jaar één van de toppers van de avond! Dit is het mooiste klein vuurwerk wat er in NL te koop is.

Gelukkig een pakje uit de oude batch meegekregen. Schrok mezelf een hoedje van het effect, wat een topspul. Snap nu des te goed de teleurstelling over de nieuwe lading, het is een totaal ander waardeloos product geworden.

Ik ben er niet echt aan toe gekomen dus heb nog steeds 8 pakjes oude batch liggen. Maar dat is geen ramp.
De lokale jeugd schrok zich weer de pleuris.. Haha!

Inmiddels meer afgestoken en dit is echt gevaarlijke troep. Schiet gewoon horizontaal een willekeurige kant op en pruttelt na. Wegblijven van deze zooi als je t mij vraagt.

Back
Bovenaan