Orc

Nieuwe batch is minder/anders dat heeft iedereen gemerkt.
Waarbij er bij de oude batch echt een wolk van crackling met kracht omhoog spoot heeft de nieuwe meer crackling fontein die wat na pruttelt.
Nog steeds grappig maar wel anders.
Verschil in grammen kan de verklaring geven:
Oude batch 44 gram op weegschaal per stuk
Nieuwe batch 33 gram op weegschaal per stuk.

25% minder kruit lijkt er dus in te zitten. Verschil in uitwerking kan ik dan wel begrijpen.

Oude batch heeft 15 gram crackling balls, zelf gewogen. Nieuwe moet iemand anders even wegen want die heb ik niet.

Ook al waren ze ietsje minder heftig, wij hebben ons er nog prima mee vermaakt. Vrienden en buren wisten niet wat ze zagen...

Ik had ouwere batch Wrecking Shots en die waren beduidend harder dan alle crackling dingetjes van de buurjochies. Echt woo harde wolk krakels, tof, had meer moeten nemen; nog maar 1 doosje en nu dus veroordeeld tot de slapper batches

Heb nog 2 doosjes oude batch en 1 nieuwe nog niet uit geprobeert. kan mooi drogen die 2023 straks nog aardig kan presteren .Geen 2020 nu een soort knetter bal geworden

Ook de nieuwe batch is nog steeds leuk stookvoer. Maar hij haalt het niet bij de oude batch. Die was gewoonweg indrukwekkend. In de video hieronder steek ik eerst een nieuwe batch Orc af en daarna de oude. Het verschil is duidelijk te zien. De nieuwe batch ontbrand een stuk trager, waar de oude batch in één wolk ontbrande.

Een euro voor 4 stuks zou beter zijn geweest. Ik koop ze niet meer, zo slecht!
Ik kan iedereen die thunder minez aanraden weliswaar geen orc eerste batch maar wel beter als de 2e en veel goedkoper.

Een vergelijkingsvideo tussen de Orc (Batch 2020) en Thunderlords (Batch 2023). Thunderlords lijken iets minder heftig dan de Orc. Maar nog steeds een heftige en prima crackling wolk. Gelukkig niet zoals andere filmpjes lieten zien een knetterbal met pruttelende crackling.

Een vergelijkingsvideo tussen de Orc (Batch 2020) en Thunderlords (Batch 2023). Thunderlords lijken iets minder heftig dan de Orc. Maar nog steeds een heftige en prima crackling wolk. Gelukkig niet zoals andere filmpjes lieten zien een knetterbal met pruttelende crackling.

Zo te zien moet ik nu op zoek gaan naar de Thunderlords batch 2023!

Wow die thunder Lords zijn gelukkig niet aan gepast maar raar dat die Orcs wel zijn

foutje? Gaat lesli hier mee doen Beetje misleiding dit Als ze oude batch filmpje gebruiken en dan pruttel uit komt hopen dat de 2024 Batch wel weer goed is dan

Als je die foto ziet hoef je je niet meer af te vragen waarom ze niet hetzelfde presteren...

Ofwel heeft lesli besloten om het goedkoper te produceren en gedacht dat het zo goed genoeg was of de Chinees die het maakt heeft gedacht op die manier wat extra geld over te houden.

Als je die foto ziet hoef je je niet meer af te vragen waarom ze niet hetzelfde presteren...

Ofwel heeft lesli besloten om het goedkoper te produceren en gedacht dat het zo goed genoeg was of de Chinees die het maakt heeft gedacht op die manier wat extra geld over te houden.

Je vergeet er nog één:

Ofwel het IL&T heeft ze een aantekening (waarschuwing) gegeven dat als de volgende batch niet aangepast is, het artikel wordt afgekeurd...

Back
Bovenaan