Orc

20231228_131843.jpg

Ik weet het niet zeker maar de Orc die ik heb is waarschijnlijk nieuwe Batch en bij Thunderlords zit er geen rood papier maar gewoon klei. Dat is waarschijnlijk oude Batch? De Thunderlords wegen ook 10 gram meer. 31 tegen 41. Ik ga ze pas met Oud en Nieuw testen.

Ben toch benieuwd hoe de nieuwe batch het in de straat doet. Ondanks dat er al filmpjes verschenen zijn hoop ik toch dat het wel meevalt hoe slecht ze zijn geworden.

Voila, de 2023 batch.

Ik laat aan de experts over wat ze ervan vinden. Ik zat in ieder geval midden in de crackling wolk haha.

Heb van de 2023 batch ook een paar getest. Opvallend was vooral het verschil tussen degene die ik had getest. Sommige leken op de 2020 batch en andere leken wel op een aldi knetterlint. Heel raar.

Eentje getest en ik vond het erg leuk spul met agressieve crackling. Vorig jaar kon ik ze niet krijgen, dus geen idee hoe ze toen waren.

Ik heb er een getest, badge van dit jaar naast een wreckling shot, maar de laatste had een grotere knetterwolk. Ook pruttelde de orc een beetje na. Dat deed hij vorig jaar niet

Hier ook maar eentje getest. Heb de oude nooit gehad dus kan niet vergelijken met een live ervaring, maar de nieuwe is inderdaad anders. In plaats van een crackling wolk op op de grond nu eerder een crackling schot de lucht in. Niet zo vol als op de video’s van oude batches, maar ik was niet teleurgesteld! Keiharde crackling die hoog en breed eruit schiet is me die €4 wel waard, stukken beter dan die kleine crackling thunderkings.

Zal het ook naar opgooien, zowel 2023 orc als de 2023 thunderlords getest en kan garanderen dat de Orcs niet best zijn.

Schieten alle kanten op en pruttelt een beetje na, vind ik dit persoonlijk slecht? Nee maar wel beduidend minder dan vorig jaar.
De thunderlords zijn zowel als de 2020 als de 2023 vrijwel gelijk aan elkaar, snelle ontbranding met een flinke kracht! Meerdere getest en alles vond ik goed!

Back
Bovenaan