Orc

Je kan dan altijd nog de Thunder Lords nemen als die Orcs zo zijn afgetakeld.
Misschien zijn die zelfs nog betere kwaliteit en wel de oude batch dus

Ik had vorig jaar de Trickshot van Lesli, een grote wolk crackling in de lucht die was echt goed, iedereen schrok er toen van

Vorig jaar gewoon geschrokken wat voor mega effect er uit zo'n klein potje kwam.haha

Heb er toch weer paar pakjes van bestelt. We zien het wel of het inderdaad minder is geworden.

Laatst bewerkt:
20231228_114319.jpg

Orc met z'n kleine broertje. De Orc is wel hol aan de onderkant, maar heeft alsnog meer kruit per stuk.

Bekijk bijlage 78675

Orc met z'n kleine broertje. De Orc is wel hol aan de onderkant, maar heeft alsnog meer kruit per stuk.

Volgens mij staat hij zo onderste boven... Dat rode papier maakt het verwarrend, maar de lading zit gewoon onderin waar het lont naar binnen gaat. Als je in de holle kant kijkt zie je een rond kartonnetje om het kruit enz. op z'n plek te houden.

Volgens mij staat hij zo onderste boven... Dat rode papier maakt het verwarrend, maar de lading zit gewoon onderin waar het lont naar binnen gaat. Als je in de holle kant kijkt zie je een rond kartonnetje om het kruit enz. op z'n plek te houden.
Toch wel ja? Ik zat zelf ook al te twijfelen. Is niet helemaal duidelijk, wat je al zegt, door het rode papier.

Back
Bovenaan