Ah oke, waar hebben ze dat eigenlijk voor nodig?
Registratie van aanwezigen, puur ter informatie voor als er iets zou gebeuren, dan weten ze a.d.h.v. zo'n lijst wie er allemaal daar te vinden zijn.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ah oke, waar hebben ze dat eigenlijk voor nodig?
Registratie van aanwezigen, puur ter informatie voor als er iets zou gebeuren, dan weten ze a.d.h.v. zo'n lijst wie er allemaal daar te vinden zijn.Puur administratief, bij grote kantoorgebouwen bijv. is dat ook gewoonte, intekenen bij binnenkomst en afmelden bij vertrek.
![]()
Oke ik begrijp het, bedankt! Beide dagen zijn dus s'avonds begrijp ik?>
ik wil ook wel maar zit een beetje met vervoer :( hopen dat iemand mee wil![]()
Ik heb je een PM gestuurd Moontan, maar nog geen reactie ontvangen. (logisch in deze drukke periode).
Is er nog plek voor een gezellige freak en z'n pa?.
Anders moet ik stiekem naar binnen glippen, en dat gaat zo lastig met mijn lengte.
Ik heb je een PM gestuurd Moontan, maar nog geen reactie ontvangen. (logisch in deze drukke periode).
Is er nog plek voor een gezellige freak en z'n pa?.
Anders moet ik stiekem naar binnen glippen, en dat gaat zo lastig met mijn lengte.
Die pm komt dit weekend, Tabe is hem aan het opstellen voor alle nicknames.
Iemand meenemen is geen enkel probleem, hebben we ook rekening mee gehouden in de telling. Van die personen hebben we echter nog wel de NAW-gegevens nodig.
![]()
Kijkende naar de laatste berichten raak ik een beetje aan het twijfelen. We weten dat jullie enorm je best doen om alles voor elkaar te krijgen en er een geweldige avond van te maken. En natuurlijk stellen we dat erg op prijs! Om met jullie mee te denken en ervoor te zorgen dat er geen onduidelijkheid komt: zijn de PM's nou al wel of nog niet verstuurd? Ik heb mij begin juli namelijk al aangemeld bij Fred maar heb dit weekend nog geen PM gezien, ook al duurt het weekend theoretisch nog een paar uurtjes natuurlijk...![]()
Iedereen die zich een tijdje geleden bij Fred aangemeld had, heeft als het goed is nu een PM gehad.
Ik wil nog even specifiek zeggen dat er vertrouwelijk met de gegevens die gevraagd worden om wordt gegaan. We zullen deze nooit aan derden, behalve GBV, geven! GBV zal ook vertrouwelijk met deze gegevens om gaan!
Ik kan helaas niet !
heb Viva la Bang een PM gestuurd met daarin mijn afzegging.
Volgende keer beter
Veel plezier iedereen !