Open dag GBV 2010

We zijn gisteren, maandag 9 augustus op bezoek geweest bij GBV in Veenendaal.
Uiteraard is tijdens dit bezoek het onderwerp open dag uitvoerig besproken.
Nadere details over de invulling van deze dag zullen jullie zo spoedig mogelijk worden verstrekt.
Vanwege het groot aantal belangstellenden zal deze open dag in twee groepen worden opgesplitst. GBV kiest ervoor om deze open dag te organiseren op een moment dat alle nieuwe producten binnen zijn om deze aan jullie te kunnen laten zien.
De vermoedelijke data voor de open dag zullen zijn: 10 en 11 november
Nadere informatie volgt spoedig

Dat zijn een Woensdag en Donderdag? Klopt dat?

ik heb geenidee hoelang het rijden is maar geeft niet hoor.

wel van belang is de dag dat ik erheen kan. moet er even vrij voor regelen.

ik wacht het geduldig af.

Ik hoop dat het in de avond is want ik zit uberhaupt met school en ik woon niet om de hoek bij GBV en zal dus samen met mijn vader moeten gaan en die werkt gewoon overdag.

Ik ben benieuwd.

Ik hoop dat het in de avond is want ik zit uberhaupt met school en ik woon niet om de hoek bij GBV en zal dus samen met mijn vader moeten gaan en die werkt gewoon overdag.

Ik ben benieuwd.

Daarover hoef jij je niet al te druk te maken, op de planning staat dat er heel veel leden naar deze dag komen en er zit altijd wel iemand in de buurt die zo vriendelijk zal zijn om jou op te halen en weer netjes thuis afdropt.
Dus vermeld je woonplaats en ik neem aan dat je vanzelf wel een reactie gaat krijgen en anders is er nog steeds een carpool topic op het forum te vinden.

Ik wil ook heel graag mee.

Maar dan is er 1 probleem, het is op een schooldag voor mij.
Ik kan moeilijk spijbelen, daar doen men ouders dan moeilijk over...

Toch geef ik me op, voor de zekerheid

Mooie actie van GBV!

Misschien zie ik het verkeerd hoor, maar als het daadwerkelijk op deze doordeweekse dagen gepland is, komen er dan nog steeds zoveel mensen naartoe dat het twee groepen gaan worden?

Ik zou mij zo kunnen voorstellen dat er mensen zijn die er erg graag heen zouden gaan, maar omdat het nu een doordeweekse dag(en) gaat worden men er niet heen kan (om wat voor reden dan ook)...Ik hoop dan ook van harte dat GBV er ook in ieder geval één zaterdag aan zou willen wijden!

Moet ook wel zeggen, dat ik het 2 zeer moeilijke dagen vind.
Ten eerste, de mensen die een late of een nacht dienst moeten werken, vallen uit buiten de boot.

En wanneer vindt de open dag plaats.
Overdag? (Mensen die moeten werken en naar school moeten, moeten vrij nemen, spijbelen, of kunnen niet)
S'avonds? (Mensen gaan te laat komen, i.v.m. de spits.)

Sorry dat ik een beetje zwart er over denk, maar in het weekend is/gaat het gewoon beter.
Maar ja, ik begrijp ook wel dat de mensen die bij GBV werken, ook wel een weekendje rust willen.

Moeilijk he, een open dag plannen.

Daarover hoef jij je niet al te druk te maken, op de planning staat dat er heel veel leden naar deze dag komen en er zit altijd wel iemand in de buurt die zo vriendelijk zal zijn om jou op te halen en weer netjes thuis afdropt.
Dus vermeld je woonplaats en ik neem aan dat je vanzelf wel een reactie gaat krijgen en anders is er nog steeds een carpool topic op het forum te vinden.

En mijn arme vader dan? Die vind dat toch ook leuk om te zien? :D

Nee kijk mijn voorkeur zou uitgaan voor een weekend maar als het door de weeks moet dan moet het maar. Niet dat het dan minder zou zijn maar makkelijk is anders.

Het is alweer een tijdje geleden sinds de laatste post, en ik vraag me af of er al een definitieve datum is?

Het is alweer een tijdje geleden sinds de laatste post, en ik vraag me af of er al een definitieve datum is?

Daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar, is wel makkelijk om te weten, ook al zal doordeweeks voor mij heel erg lastig worden ivm stage, helaas kan ik daar niet zo even voor vrij vragen.:sad:

Gaat gewoon door mannen. Fred stuurt de lijst door met de aanmeldingen en dan kunnen we een programma in elkaar draaien voor jullie.

Back
Bovenaan