Doorlont projecten - Foto's

Ziet er leuk uit, maar als ik jou was zou ik de elektrische ontsteker nog even ervan halen voor het geval dat.... Zou zonde zijn als er daardoor vroegtijdige ontsteking plaats vindt.....

Ziet er leuk uit, maar als ik jou was zou ik de elektrische ontsteker nog even ervan halen voor het geval dat.... Zou zonde zijn als er daardoor vroegtijdige ontsteking plaats vindt.....

Ik vindt dit een beetje een rare opmerking:frusty:. Hoe kan nou een elektrische ontsteker zo maar afgaan, zonder dat er een schietkist aan vast gemaakt is:bonk:. Is eigenlijk hetzelfde principe dat mensen denken dat vuurwerk spontaan kan ontbranden. Er moet eerst vuur bij en bij een ontsteker moet er eerst stroom bij en dus kan iets niet zo maar afgaan.

Joh, safety first.. beter voorkomen dan genezen.. en meer van die dingen. De kans dat er iets mee gebeurt is inderdaad klein, maar als je het er nou gewoon vanaf haalt is zelfs die kans nog een stuk kleiner :wink:

@Sigarenman: staan die single shotjes goed vast? Zou zonde zijn als ze omvallen. En dat stukkie quickmatch zou ik beter ook effe vast zetten, dat spul schiet alle kanten op als het afgaat. Maar leuk dat je er al zo vroeg bij bent haha, mooi om te zien.

@Sigarenman: staan die single shotjes goed vast? Zou zonde zijn als ze omvallen. En dat stukkie quickmatch zou ik beter ook effe vast zetten, dat spul schiet alle kanten op als het afgaat. Maar leuk dat je er al zo vroeg bij bent haha, mooi om te zien.

Ja de Asian thunders staan zeer slecht vastgelijmt op hun voetjes.
Als je doorlont lontprojecten gaat maken met asian thunders, moet je daar goed opletten.
Ik heb de helft opnieuw vastgemaakt.

Aan het stuk quickmatch moeten nog Binky's vastgemaakt worden.
Ik had de 1ste rij Binky's gisteravond pas vastgeplakt.

Thanks voor de tip, van die onsteker.
Zal hem vanavond gelijk even los maken van het geheel.

Heeft iemand nog een leuk idee over een be knal matje maken qua volgorde enzo?
heb the mammoth, silver cracker, baby vlinder, strijkers geen corsais, en nog paar nitraten kan zowat aan alles geraken.

img1747mq.jpg

img1748o.jpg

2 projectjes van afgelopen oud&nieuw voor mijn show.

Ben vandaag aan me eerste projectje begonnen. In totaal komen er 24 pakken romeinse kaarsen op, die in sneltreinvaart achter elkaar afgaan.
Hier de foto zoals hij er nu uit ziet (of juist niet, het is maar hoe je er tegenaan kijkt :P )
2011-10-09165433.jpg

Ga dit jaar ook voor het eerst doorlont projecten maken.

Ik wil alles in W-Shape gaan zetten.
Ik zie hier een hoop prachtige projecten, maar hoe zetten jullie de cake goed vast??
Doen jullie dat echt met kit/lijm?

Ik hoor het graag van jullie

Ga dit jaar ook voor het eerst doorlont projecten maken.

Ik wil alles in W-Shape gaan zetten.
Ik zie hier een hoop prachtige projecten, maar hoe zetten jullie de cake goed vast??
Doen jullie dat echt met kit/lijm?

Ik hoor het graag van jullie

Vaak wordt dit inderdaad met lijm gedaan, maar ik denk dat je ook gewoon tape kan gebruiken en dit dan aan de randen van de cake doen.

Back
Bovenaan