Open dag GBV 2010

Voor het eerst in de geschiedenis dat een grote vuurwerkimporteur haar deuren opent voor het "gewone" publiek. Zoals ik in de startpost al aangaf: een redelijk unieke gebeurtenis.
Daarom vind ik het zo jammer dat er uiteindelijk (na veel afzeggingen) toch maar 50 mensen komen opdagen.
Maar goed met die 50 mensen gaan wij er een bijzonder leuke avond van maken die we niet snel zullen vergeten.
Tot a.s. woensdag allemaal!!

Voor het eerst in de geschiedenis dat een grote vuurwerkimporteur haar deuren opent voor het "gewone" publiek. Zoals ik in de startpost al aangaf: een redelijk unieke gebeurtenis.
Daarom vind ik het zo jammer dat er uiteindelijk (na veel afzeggingen) toch maar 50 mensen komen opdagen.
Maar goed met die 50 mensen gaan wij er een bijzonder leuke avond van maken die we niet snel zullen vergeten.
Tot a.s. woensdag allemaal!!

Tot woensdag! Jij komt toch ook neem ik aan? Ik heb je nog nooit in het echt gezien:p

Tot woensdag! Jij komt toch ook neem ik aan? Ik heb je nog nooit in het echt gezien:p

En ik jou ook niet, des te leuker gaat het worden. :p
En ik ben gemakkelijk herkenbaar. Je kijkt gewoon uit naar een lange man met een oude kop met grijze haren :p
Ik zie je woensdag Steef!!!
:bye:

Hey,

Eerste keer dat ik naar een meeting achtig iets ga van VWC en dergelijken. Dus ik zal veel nieuwe koppen zien! Heb er heel erg veel zin in! Tot woensdag allemaal!

En ik jou ook niet, des te leuker gaat het worden. :p
En ik ben gemakkelijk herkenbaar. Je kijkt gewoon uit naar een lange man met een oude kop met grijze haren :p
Ik zie je woensdag Steef!!!
:bye:

Oef je zoekt op youtube naar 'Ik wed dat ik het kan' :D

Ik heb er ook zin in, tot woensdag zou ik zeggen!
Zit in groep 1 trouwens :)

Ik heb er ook erg zin in :D Ik ben normaal meer een kijker op het forum maar zie er naar uit om jullie allen te ontmoeten a.s woensdag :bye:

groet

Campie (groep 1)

Back
Bovenaan