Open dag GBV 2010

Iedereen die zich een tijdje geleden bij Fred aangemeld had, heeft als het goed is nu een PM gehad.

Ik wil nog even specifiek zeggen dat er vertrouwelijk met de gegevens die gevraagd worden om wordt gegaan. We zullen deze nooit aan derden, behalve GBV, geven! GBV zal ook vertrouwelijk met deze gegevens om gaan!

Ik heb deze PM nog steeds niet binnen gehad terwijl ik me wel opgegeven heb.
Kun je nakijken of ik in de lijst sta, want ik zou het zeer jammer vinden als ik er niet bij zou kunnen zijn:cry:

ik kan niet..........geen oppas

Laatst bewerkt:
Als het goed is heeft iedereen die zich toendertijd opgegegeven heeft bij Fred een PM gehad.
Kunnen jullie mij de gevraagde gegevens per PM doen toekomen?:)

Ook als je niet mee kunt aub even een berichtje.

Degenen die al gereageerd hebben hoeven niets te doen natuurlijk.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Wanneer moet je het uiterlijk binnen hebben?

Vriend van me (waar ik je over PM'de Viva) kon namelijk nog geen vrij regelen en weet t pas na t weekend. (als dat te laat is heeft ie gewoon pech hoor :p )

Ik twijfel nog een beetje. Ken helaas helemaal niemand, geen van me vrienden is echt gedesinteresseerd in vuurwerk. Dus ik denk er tot morgen nog even over na. Het is maar een kwartier rijden.

/edit lees net dat het op 10 november is. Dan valt het voor mij sowieso al af.

Veel plezier.

Hierbij volgt er nog enige info voor de open dag van GBV-Weco op 10 november a.s.:

We verzamelen met zijn allen tussen 18.45 en 19.00 uur bij GBV-Weco:

GBV- Weco Vuurwerk B.V.
Bobinestraat 12
3903 KG Veenendaal

Dan zullen we rond 19.00 uur naar binnen gaan en zal het programma bestaan uit een inleiding door GBV-Weco, rondleiding, presentatie waarna je al je vragen/opmerkingen aan de mensen van GBV-Weco kunt stellen.

Voor de rondleiding heeft men mij gevraagd of ik jullie in groepn wil indelen. Vooralsnog zullen het twee gropen zijn. Er zijn nu rond de 50 aanmeldingen binnen.

Je krijgt van mij een PM in welke groep je bent ingedeeld.

Tot dan!

Hierbij wil ik de mensen van GBV-Weco danken voor het mogelijk maken van deze avond. Het komt niet vaak voor dat zoiets dergelijks voor liefhebbers geregeld kan worden!

Back
Bovenaan