Harry Loots [Baarle-Hertog]

Super deze actie Pieter,het zijn leuke acties.
Mocht men eens naar de winkel gaan,ze hebben een breed assortiment met top producten van verschillende importeurs.

Geweldige actie Pieter, misschien van de week even binnen wippen:)

Tussenstandje: 2: Loots 1: Mollyman

Loots is imo de beste zaak van belgie ik kom er al JAREN en word altijd zeer vriendelijk geholpen en wat Ruben al zei het assortiment is helemaal top en zeer betaalbaar, het kan mij niet boeien hoe het op de website staat ik weet gewoon dat ze erg goed bezig zijn en er alles aan doen om je een goed product te verkopen en dat geeft je een goed gevoel als klant dus zal dit jaar ook zeker weer een maand salarisje naartoe brengen.

Leuke actie ivb met vuurwerkcrew! Is leuk om te zien dat belgische winkels dit ook doen ipv nederlandse.

Voor de gene die van plan waren naar Loots te gaan is dit zeer mooi meegenomen.

ja als het om vuurwerk gaat is belgie the place to be,niet zielig,behulpzaam,qua prijs goed,qua informatie eerlijk,voor de kleine en grote beurs,etc etc

Helemaal goed Pieter!! Ennuh even voor de duidelijkheid i.v.m. sommige reacties: het was Pieter zelf die zich met een knipoog afvroeg hoe hij het goed kon maken. Ik reageerde met een knipoog terug en vind het dan geweldig om te zien dat hij hier op deze manier op inspeelt. Er wordt nog wel eens gesuggereerd dat je bij Loots bijna nooit iets extra's of korting krijgt (zie een paar pagina's terug) maar zie hier het tegendeel. Top!!

iedereen die suggereert niets bij Loots te krijgen, zijn diegene die maar al te graag bij Zena binnenstappen en inderdaad bij alles een cadeautje krijgen.
Ik ben vorig jaar zo'n 5x in de zomer even wezen shoppen voor een laag budget bij Loots en kreeg altijd wel wat gratis, al was het een pakje bermuda's, ze geven altijd wel wat. En tja, je kunt niet altijd alles hebben, dus kunnen kortingen ook die je ergens anders soms wel krijgt tegenvallen.
Maar je gaat toch voor de producten die je bij anderen niet hebt? Bij Loots kun je genoeg krijgen. Vaak kwaliteit tegen normale prijzen.
Heeft een goede mix aan pijlen, potten, knallers, matten, eigenlijk alles wat een consument wilt heeft hij wel.
Daarom is het leuk bij hem te komen.

Waar zie je trouwens staan dat mensen het erover hebben dat ze bij Loots niet gratis krijgen? De laatste zoveel pagina's heb ik geen gezever van dien aard gelezen. Waar zie jij dat dan allemaal staan als ik vragen mag?

Je mag alles vragen.

Ik reageerde op de post boven mij dat er mensen zijn die suggereren niets bij Loots te krijgen.
Daarnaast weet ik van personen in me omgeving dat ze gewoon niet graag bij Loots komen, omdat ze niets gratis krijgen/korting krijgen.
En heb ik vaak genoeg gelezen dat personen diezelfde mening hebben.

Ja in het verleden heb ik ook ergens wel die reacties gelezen van verschillende kanten. De norm wordt gesteld door het feit dat je bij Original/Zena altijd wat krijgt. Die discussie heb ik gevolgd, maar die zag ik hier nergens terug dus vandaar dat ik er even op doorvraag.

Ja mensen die gratis spullen eisen zal je altijd wel blijven houden. Verwende jongetjes of gewoon asociaal? I don't know...

Maar Loots heeft een lekker divers assortiment. Denk dat het op dat vlak de beste tent van België zou kunnen zijn op dit moment.

In nederland krijg je ook niks gratis, dus waarom zou een winkel jou überhaupt gratis geven?, ze zijn niks verplicht o.i.d

Je gaat heen voor het vuurwerk lijkt mij, en om eventueel iets gratis te krijgen of korting, is dan toch juist leuker, dan dat je er vanuit gaat, het tegenvalt en je negatief over desbetreffende winkel gaat doen.

Ja in het verleden heb ik ook ergens wel die reacties gelezen van verschillende kanten.

Ja sorry, ik had niet in de gaten dat het zo snel gaat met die pagina's. Ik bedoelde juist ook de reacties van begin dit jaar en de laatste paar maanden vorig jaar.

Als je in de voorverkoop je vuurwerk besteld, krijg je bij de meeste winkels ook wat gratis...

Bedoel je hier de "gratis vanaf..." artikelen mee of echt extra korting/producten? In het laatste geval moet je daar bij veel NL-winkels wel eerst om vragen, in veel gevallen doen ze net of hun neus bloedt en geven ze alleen de standaard gratis producten. Ik heb erbij gestaan dat mensen voor € 500,00 bestelden en echt maar 1 pot erbij kregen. Natuurlijk wel even een "grappig bedoelde" opmerking gemaakt waarna ze nog wat extra's kregen, maar als ik niets gezegd had...

Op de site van loots staat bij de 13 shots van salon roger Nieuwe fabriek = super kwaliteit! Lont bovenaan de cake, ideaal om door te lonten!

Weet iemand welke 8 er op voorraad zijn???

Op de site van loots staat bij de 13 shots van salon roger Nieuwe fabriek = super kwaliteit! Lont bovenaan de cake, ideaal om door te lonten!

heb golden future gratis gehad dus neem aan dat die er nog is,dat
was van het weekend

Lootsvuurwerk komt met vernieuwde website.

De website van Lootsvuurwerk heeft vanaf nu af aan een gedeelte waarin je jezelf kan registeren en daarna kan inloggen! Zo is er ook een nieuwe optie waarbij je een 'verlanglijstje' kan creëren. Tevens zijn de promotie actie's alleen nog maar geldig voor bestaande leden! Snel aanmelden dus.. :)

Je moet ze dan maar is bellen. Op mails reageren ze amper uit eigen ervaring.

Back
Bovenaan