Obsessed

Op de video van Niels oogt hij erg goed! Mooie kwaliteit straatfilm ook. Ik ga er nog eens over nadenken, al denk ik dat de keuze al gemaakt is :D.

Komt helemaal geweldig over inderdaad op de film van Niels, wat een topper zeg. Eens kijken of we deze erbij mee kunnen nemen.

Vorig jaar besteld en niet doorgeschoven helaas. Dit jaar komt hij er vast als nog, zeker na het zien van de laatste film.

Deze laatste film doet we wel heel erg twijfelen om deze bak er bij te nemen. Komt echt heel goed over. Effecten netjes uitgewerkt, veel variatie en duurt lang! Mis alleen een echte finale.

Heb hem ook gehad en aankomend jaar komt deze er zeker ook weer bij een Topbox is het, zeker als je er onder staat. Hoef je niet over te twijfelen om hem erbij te nemen en niet onbelangrijk goed betaalbaar ook.

Dik tevreden dat ik deze doorgeschoven heb staan. Mist inderdaad een finale, maar daar kun je tegenwoordig genoeg andere producten voor kopen om die erachter te zetten.

Als de China red actie inderdaad weer komt voor hetzelfde bedrag van €105 dan is dit een koopje! Wat een super bak adhv filmpje van Niels

Fantastisch op de film van Niels inderdaad, op zeker op het lijstje met favorieten voor dit jaar. Variatie, kleuren, echt genieten, hoor je ook aan de reacties.

Mooi om te zien dat door zo'n prachtfilm dit topic opeens zo'n kick krijgt. En terecht! Vanaf moment 1 verkocht en was 2 jaar geleden de topper van de avond. Stond afgelopen jaar ook weer in de (geannuleerde) bestelling en staat alweer dikgedrukt op de wishlist voor de komende CR-actie. Wel een wat vergelijkbare bak met de Hamlet die al is besteld. Even een goed gesprek met mezelf voeren in mei...

Staat mooi op film Niels, genieten!

"Even een goed gesprek met mezelf voeren in mei..."

We weten allemaal hoe dat gaat...

Hier overigens hetzelfde. Had hem ook in de (geannuleerde) bestelling staan en als ik de film van Niels zie, komt er hier ook een gesprek met mezelf. Ach wel nee, die komt er helemaal niet. Eén click met de muis en het is geregeld.

De (kleurrijke) variatie en de lange tijdsduur maakt dit een no-brainer voor mij.

Heb deze ook besteld op basis van de straatfilms die er te vinden zijn. Enige minpuntje wat ik kon ontdekken is dat er geen echte finale in zit. Dus dan maar een finale cake of blokje erachteraan wegschieten :D

Back
Bovenaan