Obsessed

Dat ziet er goed uit zeg. Heerlijke dikke tails erbij, felle blink, mooi tempo. Hele goede box, zoals eigenlijk alles wel uit de Poema lijn.

Dat was vorig jaar in november. In december steeg deze weer in prijs. Mocht deze in de outlet weer online komen, Noord Brabant. Word vervolgd :D

Poahhh wat een bp's haha, wat jan-niek zegt was een aanbieding van vorig jaar. Dus een doorgeschoven actie.

Dan koop je hem vorig jaar toch?
Reken jij ook nog terug naar gulden?

De gulden naar euro transitie was wel briljant, salaris werd op het oog gehalveerd, maar in de winkels was ineens heel veel 40 tot 100% duurder:confused: Los daarvan is het wel erg jammer dat deze bak niet veel in acties verschenen is. Machtige effecten en unieke kleuren combinaties. Had echt gehoopt dat CR nog wat leuks zou doen om deze mee te pakken, nu andere keuzes gemaakt qua waaiers.
Staat voor een volgend jaar nog op de wensenlijst.

Dan koop je hem vorig jaar toch?
Reken jij ook nog terug naar gulden?

Gaat het even niet met je? Begrijpend lezen is lastig voor je zeker. Hij geeft aan dat hij 180 teveel voor de box vindt, dat vindt ik ook omdat hij in verhouding 80% is gestegen. Als jij dat wel normaal vindt betaal je dat toch lekker?

Weet iemand heel toevallig de afmetingen van deze doos?

Precieze afmetingen zijn blijkbaar moeilijk te vinden. Ik kan wellicht wel iets helpen, exact is het niet, maar het geeft een goede inschatting (en als je de andere afmetingen kent, moet het te berekenen zijn :wink:)

20191230_230642.jpg

20191230_194027.jpg

Ik zou zeggen, 2x zo lang als de Golden Illusion en zo breed als de V-Master. Hoop dat het iets helpt!

Precieze afmetingen zijn blijkbaar moeilijk te vinden. Ik kan wellicht wel iets helpen, exact is het niet, maar het geeft een goede inschatting (en als je de andere afmetingen kent, moet het te berekenen zijn :wink:)

Bekijk bijlage 67623

Bekijk bijlage 67624

Ik zou zeggen, 2x zo lang als de Golden Illusion en zo breed als de V-Master. Hoop dat het iets helpt!

Hahaha dankje voor al het referentiemateriaal! Schetst een aardig beeld zo :)

Back
Bovenaan