Obsessed

Hele mooie compound dit inderdaad. Lekkere afwisseling, imponerende W-shapes! Staat hier ook hoog op de lijst om te scoren bij de actie! Wat een prachtige lijn is die Poema-lijn toch!

Heb deze ook besteld kijk er nu al naar uit doe deze het gaat doen in de straat
de flimpjes zien er goed uit de meestel wolff blokken zijn goed volste vertrouwe in deze bak

mooi boxje kijk nu al uit hoe die het in de straat doet de 31e!

Niet tegen te houden helaas die wind op strand.

Hoe vind de rest hem in real life?

Ik heb hem dit jaar in de straat gehad en vond hem eerlijk gezegd tegenvallen.
Na 10 schoten stopte hij ermee en moest hem bij de reservelont aansteken.
Burst en Boeketbreedte is voor 25mm oke maar hij maakte niet de indruk die ik hoopte.

Laatst bewerkt:
mooi boxje kijk nu al uit hoe die het in de straat doet de 31e!

Niet tegen te houden helaas die wind op strand.

Hoe vind de rest hem in real life?

het is een mooie box, alleen het tempo mag wel iets omhoog en ook de burst was niet optimaal.
ik twijfelde om hem aan te schaffen en naar aanleiding van de demo ben ik blij dat ik het niet gedaan heb

Twijfel zelf om deze te halen met de aankomende CR actie, of heel iets meer te betalen en dan voor de Hamlet van Evo te gaan.. :confused:

Ik heb hem dit jaar in de straat gehad en vond hem eerlijk gezegd tegenvallen.
Na 10 schoten stopte hij ermee en moest hem bij de reservelont aansteken.
Burst en Boeketbreedte is voor 25mm oke maar hij maakte niet de indruk die ik hoopte.[vbe_share;ZzL7C0O900]https://youtu.be/ZzL7C0O900I[/video][vide_share;Sj7o3wVt3a]https://youtu.be/Sj7o3wVt3as[/video]
China red moet echt iets van kwaliteitscontrole gaan doen. Ben zo ontzettend vaak producten tegengekomen in topics die gewoon niet naar behoren functioneren. Ben erg benieuwd wat hiervan gaan terugzien aankomend jaar...

Ik vind hem echt top, enorm blij met deze bak. Mooie kleuren, tempo voor mij perfect, duurt lekker lang.

zozo wat een geweldige blokje ben blij dat ik deze nog vast heb staan voor dit jaar hoplijke mag dit jaar wel genieten van deze topper in de straat

Back
Bovenaan