Katan Special Grande #400

Jullie moeten niet zo veel naar kruitinhoud en tubes kijken :p . Kijk naar de Special van vorig jaar, die waren toch ook stuk voor stuk gewoon goed!
Technisch gezien zijn veel effecten in 25mm veel beter dan 30mm, omdat je beperkt bent in bv. de flash samenstelling. Kijk, een professionele 100 shots cakebox zit zo 4 gram flash in. Ja, dan zijn de 30mm effecten dikker en beter maar omdat er wettelijk minder flash in mag, is 25mm vaak stuk heftiger en krachtiger. 30mm is maar voor een bepaald aantal effecten beter. 30mm gaat ook hoger dan 25mm in de regel, en heb je dus weer meer flash nodig om hetzelfde effect te creëeren en dat kan niet ivm de limieten.

Vroegâh was ik ook altijd teleurgesteld als er weer 25mm cakes kwamen, nu ben ik fel voorstander van 25mm omdat dat met de Nederlandse wetgeving gewoon veel beter tot zijn recht komt. Zelfs 20mm is tegenwoordig met sommige effecten echt heel erg goed. Daarnaast gaat 25mm vaak iets minder hoog, waardoor de beleving ook beter is.

Dit heeft echt niks met naaien of weet ik wat voor gekkigheid te maken. Soms zie je effecten op 25mm en dan op 30mm en dan komt 25mm veel beter uit, dan is de keus zo gemaakt toch? :)

Mooi verhaal en ik neem dat ook zeker van je aan maar communiceer dat dan eerder.
Er staat hier al maanden een productafbeelding waarop staat dat het om 30mm gaat, er worden foto's gedeeld met 30mm cakes en er word gesproken over 7kg kruit.
Je maakt mij niet wijs dat jullie pas een week weten dat het om een 25mm box gaat.

Zou ik hem zelf kopen afgaande op de film? Ik denk het wel ja voor 200-250€.
Zou ik me genaaid voelen als ik hem had gekocht op de eerdere informatie? Absoluut!

Ik heb de vergelijking eerder gezien maar als bedrijf zijnde weet je toch wat er voor je geproduceerd word? Een autofabrikant gaat er toch ook niet akkoord mee wanneer je een auto besteld met een 1.4 en er een 2.0 geleverd word? In dit geval eigenlijk andersom.. Je besteld een 2.0 maar krijgt een 1.2 op papier geleverd waar uiteindelijk (blijkbaar) een 1.4 in zit waardoor je niet direct het gevoel krijgt alsof je van achter bent genomen maar dat uiteindelijk links of rechtsom wel bent.

We mogen ons blijkbaar niet blind staren op cijfers, logisch als je elke keer als er wat naar voren komt de eerdere feiten tegenspreekt.

Neemt niet weg dat ik het een redelijk product vind hoor. Ontbreekt in mijn ogen een hoop aan in vergelijking met andere producten in de 6 tot 8 KG NEM alternatieven. Ookal is deze prijstechnisch goedkoop op de juiste adressen op dit moment, uiteindelijk in de losse verkoop gaat deze weg voor meer dan de hoofdprijs dus bedenk ik dat de doorsnee papa-zoon op 31 december combinatie alsnog dat pijnlijke gevoel van achter gaat ervaren.

Jullie moeten niet zo veel naar kruitinhoud en tubes kijken :p . Kijk naar de Special van vorig jaar, die waren toch ook stuk voor stuk gewoon goed!
Technisch gezien zijn veel effecten in 25mm veel beter dan 30mm, omdat je beperkt bent in bv. de flash samenstelling. Kijk, een professionele 100 shots cakebox zit zo 4 gram flash in. Ja, dan zijn de 30mm effecten dikker en beter maar omdat er wettelijk minder flash in mag, is 25mm vaak stuk heftiger en krachtiger. 30mm is maar voor een bepaald aantal effecten beter. 30mm gaat ook hoger dan 25mm in de regel, en heb je dus weer meer flash nodig om hetzelfde effect te creëeren en dat kan niet ivm de limieten.

Vroegâh was ik ook altijd teleurgesteld als er weer 25mm cakes kwamen, nu ben ik fel voorstander van 25mm omdat dat met de Nederlandse wetgeving gewoon veel beter tot zijn recht komt. Zelfs 20mm is tegenwoordig met sommige effecten echt heel erg goed. Daarnaast gaat 25mm vaak iets minder hoog, waardoor de beleving ook beter is.

Dit heeft echt niks met naaien of weet ik wat voor gekkigheid te maken. Soms zie je effecten op 25mm en dan op 30mm en dan komt 25mm veel beter uit, dan is de keus zo gemaakt toch? :)

Deze even vasthouden.
Ik kom naar de balie en geef je een zakje geld met een paar euro erin. Wanneer de werknemer aangeeft dat het te weinig is of het product meer kost dan wat ik je heb gegeven. Zeg ik de nu al legendarische woorden. Jullie moeten niet zoveel naar inhoud kijken, die euro's die erin zitten zijn toch goed!ondanks dat het er maar een paar zijn. Kan je er net zo goed mee betalen als met 200.

Waarom geven jullie die informatie dan dat het een 30mm box zou worden,en waarom zo onduidelijk zijn over de kruitinhoud?

Laatst bewerkt:

6KG i.p.v. 4KG is al wereld van verschil.
Sommige 25mm effecten komen inderdaad beter uit dan 30mm, dit is zeker niet altijd het geval.
Echter is er door jullie aangegeven dat de compounds te zwaar zouden zijn met 30mm, er is dus wel geprobeerd op een compound in elkaar te zetten met 30mm, ik vind het echter niet fear dat dit nu word geschoven op het 'beter uit de verf komen' van de 25mm, hierdoor zie je dat de voornamelijkste reden (het te zwaar worden) van de compounds verbloemd word.

Al met al een prima box voor dat geld en kruitgewicht, maar probeer wat transparanter in de communicatie te zijn.

Je kunt het mooi vertellen, zal allemaal best. Feit blijft dat het m.b.t. de grande 400 foutieve/onjuiste imformatie is vertrekt en dit van invloed kan zijn op het koopgedrag van de consument.
Toon in ieder geval begrip voor deze klanten, nu doe je gewoon stoer...:yes:

Zoals hierboven beschreven. De reacties van Katan hebben vaak iets lacherigs of een nonchalante toon. Ik maakte het zelf ook mee in privé berichten via social media. Er wordt niet ingegaan op de fout die Katan maakt, in plaats daarvan wordt een soort 'uitleg' gegeven waaruit duidelijk moet blijken dat het gewoon normaal is wat ze doen. Deze uitleg botst ook vaak met vorige berichten vanuit Katan zelf. Beetje slordig allemaal...

Zoals hierboven beschreven. De reacties van Katan hebben vaak iets lacherigs of een nonchalante toon. Ik maakte het zelf ook mee in privé berichten via social media. Er wordt niet ingegaan op de fout die Katan maakt, in plaats daarvan wordt een soort 'uitleg' gegeven waaruit duidelijk moet blijken dat het gewoon normaal is wat ze doen. Deze uitleg botst ook vaak met vorige berichten vanuit Katan zelf. Beetje slordig allemaal...

En dit is nou juist de reden samen met het onjuist of niet verstrekken van informatie. Of beter gezegd geen communicatie vanuit katan.. Het annuleren van deze compound.

Ik weet wel dat dit de laatste keer is dat katan direct vanaf introductie hier in de straat staat. Ik wacht wel een jaartje..

Gelukkig heb ik een goede vervanger kunnen regelen. Nu staat Sodom of Gomorrah hier te stuiteren..

Flinke sigaar uit eigen doos reactie. Feit blijft dat er onjuiste informatie naar buiten is gebracht. Informatie waarop men zijn beslissing heeft gemaakt deze bak aan te schaffen. Om dan vervolgens met een reactie te komen dat tubegrootte niets uitmaakt, vind ik veel te makkelijk en getuigt niet van enig begrip voor de consument.

Dat veranderd de zaak al weer wat, 25mm en 6KG kruid kan best een topper zijn.

Pak dit niet persoon op hoor, maar nu vind je het ineens wel potentie hebben? Als Mike nu had gezegd dat hij 4000 gram kruit gehad had vond je hem dus niet goed op basis van hetzelfde filmpje?

Pak dit niet persoon op hoor, maar nu vind je het ineens wel potentie hebben? Als Mike nu had gezegd dat hij 4000 gram kruit gehad had vond je hem dus niet goed op basis van hetzelfde filmpje?

Ik vond hem hiervoor ook al potentie hebben op basis van het filmpje, maar twijfelde of dit wel haalbaar was met 4000 gram kruit. Met 6000 gram is dit zeker wel haalbaar.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan