Katan Special Grande #400

Ik zou hem aanraden als je voor 275 Euro meerdere leuke compounds wil hebben en die los van elkaar afsteekt. Als je voor 275 denkt een hele dikke dubbele compound gescoord te hebben dan valt het denk ik tegen, wat mij betreft een beetje te lang durend en eentonig.
Ik heb aardig wat compounds zocht nog een grote bak alleen is nu fors geprijsd

zou je hem ook aanraden voor 275? of toch niet? hij lijkt wat eentonig op sommige videos
Hij was niet slecht, zeker niet, maar voor 275 (wat netjes is) zou ik met wat ik nu weet, gekozen hebben voor 2 of 3 losse bakken..

Ik zag je laatste reactie pas later, veel plezier van de aankoop! :thumbsup:

heerlijk ik had hem ook gewoon veel variatie heerlijk burst ik denk zelfs voor de aanbiedingsprijs van 275 mischien wel een van de beste 6 kilo kruit 400 schoten harde burst de pauzes eruit ik heb er weinig op aan te merken
Deze ook geschoten! Voor 240 euro een mooi compensatie voor de Beast of Burden. Maar de pauzes eruithalen is wel een tijdrovend klusje zef pff.

Deze ook geschoten! Voor 240 euro een mooi compensatie voor de Beast of Burden. Maar de pauzes eruithalen is wel een tijdrovend klusje zef pff.
bij mij was dat echt geen probleem had je de oude versie nog? ik hoefde hem maar 2x door te lonten ik had er eigenlijk helemaal geen pauzes in

bij mij was dat echt geen probleem had je de oude versie nog? ik hoefde hem maar 2x door te lonten ik had er eigenlijk helemaal geen pauzes in

Ik vermoed van wel? Is er ook een nieuwe versie dan? Bij zat compound a in doos b en andersom. Wist van deze bak dat de pauzes echt heel lang waren, dus gelijk maaf alles nagelopen. Kon de verbindingen zeker wel een heel stuk korter maken. Vooral die naar de waaiercakes toe. Ik heb ook paar cakes van de houten plank moeten trekken om erbij te kunnen.

Back
Bovenaan