Katan Special Grande #400

Laat die boot maar omdraaien...hahahaha tijd zat nu. kan die mooi even die 400 containers meenemen die in China nog in de haven staan vol met vuurwerk voor de Europese markt.

Moet je nagaan, dit topic had bijna meer pagina's gehad dan het 'actietopic' als er tussendoor niet opgeruimd was...

Ja, erg off topic. Ach, ik weet het ook allemaal niet meer hoor...

Jammer dat hij dit jaar niet in mijn straat staat!
Voor 210 euro koop ik hem volgend jaar zeker weer! Erg benieuwd hoe hij presteert in de straat

Tenzij ze natuurlijk al onderweg zijn.

Ik ben wel benieuwd wat volgend jaar de uitbreiding wordt op deze lijn, komt er bijvoorbeeld ook een special 200?

Geen importeur die het in zijn hoofd zal halen om voor 2021 nieuwe producten te laten produceren met zo'n overheid als hier. Bovendien zal alle opslag overvol liggen.

Geen importeur die het in zijn hoofd zal halen om voor 2021 nieuwe producten te laten produceren met zo'n overheid als hier. Bovendien zal alle opslag overvol liggen.

Ik denk dat het best nog wel eens zo kan zijn dat we wel degelijk nieuwe producten gaan aantreffen aankomend jaar.De Nederlandse importeurs hebben een flinke afzet over de grenzen en dit jaar waarschijnlijk meer als ooit te voren. We moeten het natuurlijk nog gaan meemaken maar wellicht word er nog een zaak gewonnen en zijn we ineens weer in een heel andere situatie beland.... hoop doet leven

Kan je zelf de samenstelling van een blok nog veranderen?
Dus dat je eerst alle I-shape blokken shiet en daarna de W-shape blokken.
Net zoals bij de flash of the gods of de escape from hell. Eerst de I-shape en als laatste de W-shape.

Back
Bovenaan