Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Shots zullen idd mooi "gevuld" zijn met gemiddeld 10 gram per tube..Mooi altijd om te zien hoe in Nederland zo'n heisha ontstaat over veiligheid en dikke bunkers, terwijl daar alles gewoon opgestapeld onder een overkapping/buitenlucht in elkaar gezet wordt..
Maar ik ging ook uit van 2 delen aangezien daar mee geadverteerd werd. Dat gaf wel alle vertrouwen dat het een zware bak zou worden. 25 of 30mm maakt mij niet uit, als de shots maar flink gevuld zijn.
En snap wel dat het een domper is dat als er wordt gezegd dat het een 25mm/30mm compound is en er alleen 25mm in zit. Maar zal het qua uitwerking echt veel uitmaken? Sommige 25mm compounds doen het net zo goed als de 30mm.Ik blijf het voor €200-250 een gave bak vinden hoor. Communicatie daargelaten. €60-80 zijn de Special 100sh toch ook? Maal 3a4 qua kruit, zit je toch rond dezelfde prijs, en dan met multishape

Bekijk bijlage 57156Bekijk bijlage 57157
Kijk dit is hun reactie...
Vind dit echt een kul smoes. Mag van ganze harte hopen dat hij te laat binnenkomt of dat hij door ILT AFGEKEURD word!
)