Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dus die grote WRECKLING BALLS 3 stuks of de bulk pack van 25 stuks van de vuurwertotaal decibels line?
Dat zou ik heel apart vinden aangezien ik deze dingen nog niet zo lang terug nog besteld heb. Weliswaar van een andere importeur maar toch.
De Color Storm van Evolution is helaas afgekeurd en zal zodoende niet worden uitgeleverd.
Wie is jouw bron, want het is namelijk nog helemaal niet zeker dat deze is afgekeurd aangezien er 13 batches zijn van deze box.
Ik zie deze ook nergens meer te koop staan, op evolutionvuurwerk.nl staat deze overal op uitverkocht.Wie is jouw bron, want het is namelijk nog helemaal niet zeker dat deze is afgekeurd aangezien er 13 batches zijn van deze box.
Wilde hem nog bestellen. Jammer weer.Voordeel is dat ik weer wat anders ga uitzoeken.
![]()
De color storm is afgekeurd wij hebben een mail ontvangen als winkelier.
Waarom alle grote Knetterballen verboden zijn onder F2 zal ik even uitleggen. In het vuurwerkbesluit van Nederland staan onder F2 namelijk geen Crackling ballen, enkel onder F1. Bij alle importeur die deze ballen hebben onder F2 mogen deze per direct niet meer aanbieden sq verkopen. De wet in Nederland kent dus onder F2 geen knetterballen, hoe krom het is. Dit jaar zou China Red ook deze ballen verkopen, die kunnen dus ook retour china.
Doorgekregen dat de Insanity en Imperial van Wolff is afgekeurd.