Artikelen die niet binnen komen of zijn afgekeurd in 2019!

Dus die grote WRECKLING BALLS 3 stuks of de bulk pack van 25 stuks van de vuurwertotaal decibels line?

Ik moet hier echt van op de pot. Kunnen ze in een ander ontwerp volgend jaar niet terug? Maak je er een 'crackling fontein met mine' van oid.. Heb ze alleen in Spanje tijdens Fallas gehad. Ben echt fan van dit soort spul dus had dit jaar 5 pakjes besteld :thumbsdown:

Dat zou ik heel apart vinden aangezien ik deze dingen nog niet zo lang terug nog besteld heb. Weliswaar van een andere importeur maar toch.

die van een andere importeur dat weet ik niet, maar van die van gbv moet ook de restvoorraad terug. konden tot eind vorige week nog gewoon besteld worden. maar mogen nu niet uitgeleverd worden en moeten terug. het gaat hiebij om een verbod volgens het vuurwerkbesluit niet om een afkeur.

Waarom alle grote Knetterballen verboden zijn onder F2 zal ik even uitleggen. In het vuurwerkbesluit van Nederland staan onder F2 namelijk geen Crackling ballen, enkel onder F1. Bij alle importeur die deze ballen hebben onder F2 mogen deze per direct niet meer aanbieden sq verkopen. De wet in Nederland kent dus onder F2 geen knetterballen, hoe krom het is. Dit jaar zou China Red ook deze ballen verkopen, die kunnen dus ook retour china.

Beetje creatief zoals ze in de buurlanden doen qua categoriën en het lijk me ( voor volgend jaar ) wel mogelijk.

De Baby-BOOM!

Citaat uit de mailing van Lesli: Uit recente testen is gebleken dat het artikel met productiejaar 2019 mogelijk problemen kan geven en dat het niet uitgeleverd mag worden aan de consument.

Dat verklaard waarom hij vervangen is bij mijn vuurwerkwinkel als gratis vuurwerk. Ineens werd er iets anders geboden voor gratis

Back
Bovenaan