joongeers16pyro
VWC lid
Windkracht 9/10?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik bekijk zo nu en dan verschillende weer sites,en allemaal geven ze iets anders aan.
Kijk nu voornamelijk maar naar accuweather,deze blijft het meest positief![]()
Ieder jaar weer de meeste stress door dit topic. Nachtmerrie scenario’s schieten in de kop. Wind harder dan 5bft , mist en ga zo maar door.
Maar als ik de nu runs zie voor de 31ste aan de kust wordt ik qua wind niet heel gelukkig, grote kans op 7bft volgens de runs . Alle effecten waaien dan kapot
Jup, ik kitesurf al 5 jaar en zit met m’n neus vaak bovenop de wind. Altijd komt een storm/wind puist uit als ze zo fel als dit zijn.Het is gewoon al 100% duidelijk dat het schijt weer word met oudjaar. Dat word alles bewaren. Stormen zijn namelijk heel vroeg te voorspellen dus 98% kans dat het gaat stormen.
Dusja, nogmaals aan de rest. Wat doen jullie?Stel dat het flink regent en waait? Steken jullie dan de boel in de dagen ervoor op rustige momenten af? Of erna? Of gaat t in de opslag?![]()
Mmm, de nieuwste runs maar even zeer snel vergeten, GFS felle buienlijn met wind rond middernacht en ECMWF een flinke stormdepressie overdag met rustiger weer in de avond…maar even op de pluim wachten vanavond…