Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als dit een weersverwachting grafiek is dan snap ik er geen barst van , ik wilde al zeggen Luchtfilter vervangen , iets meer brandstof en de ontsteking eens timen .![]()
Mag toch hopen dat dit wel bij trekt, anders zit ik met een hele voorraad vuurwerk..
Man man man...2 jaarwisselingen verplicht zonder vuurwerk,en nu mogen we weer en krijg je stormik hoop echt zo hard dat dit niet uit komt zeg...
Jezus gewoon fucking grijs, over de 110kmp
Als het stormt, ga je helemaal niks kunnen stoken. Lijkt me reden genoeg om je druk te maken/balen, kijk hier al een jaar naar uit en de afgelopen 2-3 maanden al helemaal.AL met al , je kan er geen hol aan doen dus druk maken heeft ook weinig nut.
We zien vanzelf wel wat het weer brengt, anders lekker partytent erbij of wat dan ook. Zal niet het eerste jaar zijn dat we in de regen staan te stoken![]()
Jup, ik kitesurf al 5 jaar en zit met m’n neus vaak bovenop de wind. Altijd komt een storm/wind puist uit als ze zo fel als dit zijn.
We kunnen alleen hopen op een gelukje in de vorm
van een wind pauze die net tussen die heftige wind valt. Dat geluk hadden we vorig jaar ook
nog veel spreiding in de modellen hoor, gemiddelde is nu wind 4 bft, paar graadjes boven nul, kans op buitje en bewolkt. Prima, maar kan nog bijna alle kanten op, alleen echte extremen komen niet uit de uitdraai