Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt me op dat de laatste jaren maar weinig jaarwisselingen hebben met temperaturen onder het vriespunt(helaas)

We weten allemaal wel wat de reden is. Daarbij is het stromingspatroon veranderd en zijn in de winter circulaties met een oostelijke of noordoostelijke component verder verminderd. Wij warmen twee keer sneller op dan het wereldgemiddelde. Vorst blijft mogelijk, maar wordt steeds onwaarschijnlijker.

Ondanks dat ik niet veel reageer, wil nog niet zeggen dat ik ook niks heb gelezen. Ik heb het vanaf het begin deze topic bij gehouden, en moet zeggen. Ik heb ook in spanning gezeten, voor het weer op 31 december. Maar moet ook zeggen, dat ik enorm heb gelachen. Elke reactie/voorspellen was geweldig om te lezen, en heb echt vaak moeten lachen om veel leden. Die spanning, en de niet zekerheid van het weer. Tot de dag der dagen het zelf. Dus hierbij wil ik graag alle leden bedanken, die een bijdragen hebben gedaan aan deze topic. Ik heb enorm ervan genoten en gelachen. Tanks en gegroet aartvanmaren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan