Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Even snelle update….weinig verandering…licht wisselvallig, wel wat wind en gemiddeld 4-5 graden…er komen zoveel storingen op ons af dat details lastig zullen blijven tot het laatste moment
Dat er een hoop storingen op ons afkomen doet me al niet goed bah:(
Maar storingen in de vorm van neerslag?
Ik poste ook zo bericht heb m maar aangepast wil niet leven met het feit dat ik de boel gejinxed heb haha2 Jaar lang met een verbod het perfect weer geweest en dan zal je weer zien..![]()
Zoals het er nu naar uitziet is de wind gemiddeld 5bft met uitschieters naar 6-7 hier aan de kust. Dat is echt fucking ruk, ik heb in die condities ook wel eens gestookt en alles vervliegt dan direct, effecten een kwart tot de helft kleiner, burst amper hoorbaar. Kijk maar voor de grap eens naar de China red demo op Scheveningen, dat was bft 4-5…..Nou heb jaren geleden bij windkracht 6 ook lopen stoken hoor. Kleinere potten gewoon goed vastzetten en compounds is al helemaal geen probleem.
Stel dat het flink regent en waait? Steken jullie dan de boel in de dagen ervoor op rustige momenten af? Of erna? Of gaat t in de opslag?![]()
Een storing houdt regen en mogelijk wind in, langdurig regen of buien…
Tot nu toe zie ik regen op de 31e...