[Funke NL] Höllenfeuer

pyrofan#1

VWC lid
[Funke NL] Höllenfeuer

Artikelnummer: FF-12WM-MIX
Artikelnaam: Höllenfeuer
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 13,5 gram per stuk
Aantal per verpakking: 5 stuks
Effectomschrijving: Bengal flares in 5 different colors change to silver whistling fountains with final eruption of silver chrysanthemum crackling.
- Höllenfeuer Rot:
Red flame Change to silver titanium whistle change to Big silver Chrys mine.
- Höllenfeuer Grün:
Green flame Change to silver titanium whistle change to Big silver Chrys mine.
- Höllenfeuer Blau:
Blue flame Change to silver titanium whistle change to Big silver Chrys mine.
- Höllenfeuer Violett:
Purple flame Change to silver titanium whistle change to Big silver Chrys mine.
- Höllenfeuer Gelb:
Yellow flame Change to silver titanium whistle change to Big silver Chrys mine.
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: .../...
Adviesprijs: € ...
Voorverkoop: € ...
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet
Funke Höllenfeuer.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Wel een kleine slag om de arm. Vorig jaar is er in een topic over Luypaers een lijst geplaatst met artikelnummers en bijhorende artikelnamen van producten van Funke en Luypaers bestemd voor de Nederlandse markt. De Höllenfeuer stond daar ook op. Voor nu even er van uitgaande dat de lijst ongewijzigd is en daarmee ook de plannen en dat deze geweldige fonteinen dus ook aan het einde van het jaar hier in NL in de bunkers liggen.

Dit is echt een must have. Vorig jaar werd ook bekend dat het een soort geysir 2.0 versie was met bengaals vuur, fluit fontein en een mijn en bovenstaande productfilm bevestigd dit. Verpakking ziet er ook weer geweldig uit en dat lontje ziet er wel apart/interessant uit. Erg benieuwd, maar zodra deze in NL te koop zijn, ga ik zeker een doosje bestellen.

Wel een kleine slag om de arm. Vorig jaar is er in een topic over Luypaers een lijst geplaatst met artikelnummers en bijhorende artikelnamen van producten van Funke en Luypaers bestemd voor de Nederlandse markt. De Höllenfeuer stond daar ook op. Voor nu even er van uitgaande dat de lijst ongewijzigd is en daarmee ook de plannen en dat deze geweldige fonteinen dus ook aan het einde van het jaar hier in NL in de bunkers liggen.

Daar valt inderdaad (nog) niks over te zeggen. Ik heb de afgelopen dagen nog contact gehad met de Importeur van Funke NL en dit artikel is voor dit seizoen nog niet bevestigd. Datzelfde geldt voor eventuele andere nieuwe Funke NL artikelen. Daarom staat deze en andere ook (nog?) niet op Vuurwerkplanet.nl.

Het klopt dat dit voor zowel Funke als Luypaers artikelen geldt, pas nadat deze door de Importeur bevestigd zijn kun je er vanuit gaan dat ze ook écht komen.

Bij 1 Luypaers artikel uit het bestaande assortiment is op dit moment ook nog niet duidelijk of deze dit jaar binnenkomt, laat staan nieuwe artikelen...

Gaaf opgevoerde Bengalen!

Net als de geysir kaliber c maar dan meer kleuren en een hele leuke fluit toevoeging.
Ik zeg: Hebben!:D

Geweldige dingen, mooie upgrade tegenover de Geysir C. Wat een prachtig oldschool uiterlijk hebben ze ook!

Hopen dan maar dat ze binnen komen dit jaar. Prachtig stook spul voor tussen door. Uiterlijk ziet er ook weer top uit zeg, maar dat zijn we wel gewend bij Funke.

Dit is echt een must have. Vorig jaar werd ook bekend dat het een soort geysir 2.0 versie was met bengaals vuur, fluit fontein en een mijn en bovenstaande productfilm bevestigd dit. Verpakking ziet er ook weer geweldig uit en dat lontje ziet er wel apart/interessant uit. Erg benieuwd, maar zodra deze in NL te koop zijn, ga ik zeker een doosje bestellen.
Daar valt inderdaad (nog) niks over te zeggen. Ik heb de afgelopen dagen nog contact gehad met de Importeur van Funke NL en dit artikel is voor dit seizoen nog niet bevestigd. Datzelfde geldt voor eventuele andere nieuwe Funke NL artikelen. Daarom staat deze en andere ook (nog?) niet op Vuurwerkplanet.nl.

Het klopt dat dit voor zowel Funke als Luypaers artikelen geldt, pas nadat deze door de Importeur bevestigd zijn kun je er vanuit gaan dat ze ook écht komen.

Bij 1 Luypaers artikel uit het bestaande assortiment is op dit moment ook nog niet duidelijk of deze dit jaar binnenkomt, laat staan nieuwe artikelen...

ze staan ook bij Lesli op de site nu

https://www.leslivuurwerk.nl/product/ff12wmmix-hollenfeuer-5-stuks/

Echt heerlijke hebbedingen, deze gaan er hoe dan ook komen (mits verkrijgbaar). Ik ben gek op dit soort dingen

Ik weet wel dat Malte de productfilms pas online zet als de producten verscheept zijn of zelfs al ( ieder moment ) aankomen in Europa. Dat hij dit filmpje plaatst geeft toch wel een grote zekerheid dat ze te koop gaan zijn.

Maar Lesli zal dan denk ik wachten tot ze fysiek in Duitsland/Nederland zijn.

Weer mooie Funke hebbedingen. Mooi dat zij het kleine grut niet als bijzaak zien maar er veel aandacht in stoppen om ook hier kunststukjes van te maken.

Ik weet wel dat Malte de productfilms pas online zet als de producten verscheept zijn of zelfs al ( ieder moment ) aankomen in Europa. Dat hij dit filmpje plaatst geeft toch wel een grote zekerheid dat ze te koop gaan zijn.

Maar Lesli zal dan denk ik wachten tot ze fysiek in Duitsland/Nederland zijn.

Kijk, dat klinkt positief. Thnx Daan:thumbup:

Back
Bovenaan