Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hoe is de kans dat dit in de algemene zena/vwplanet webshops terechtkomt?
Herr Funke leest ook mee, dus wie weetAch wie weet in de toekomst. Funke verrast geregeld.
Prachtig stukje categorie 1 kwaliteits vuurwerk van Funke!
Bekijk bijlage 64354
Bekijk bijlage 64355
Bekijk bijlage 64356
Bekijk bijlage 64357
Bekijk bijlage 64358
Ziet er goed uit. Het is F2 maar dat zal je vast wel weten. Dat het als F1 wordt aangeboden dat is me al wel opgevallen.
Waarom dit als F1 wordt aangeboden heeft te maken met dat mensen zelf wel weten wat kan en wat niet. Dat muggenziften en betutteling van de overheid slaat echt alles. Ik zou zeggen, laat gewoon alle fonteinen toe als F1, juist dit is het meest onschuldige stuk vuurwerk wat je kunt hebben. Het is toch te gek voor woorden hoe je als volwassenen wordt behandeld, alsof wij totaal geen eigen verantwoordelijkheid en beslissingen kunnen nemen.
Ja dat begrijp ik. Maar het gaat me meer om dat het F2 is en het als F1 verkocht wordt. En als winkelier zou je hier toch gezeur mee kunnen krijgen lijkt mij? Als je de regeltjes volgt he. Verder ben ik het met je eens dat fonteinen en ander klein F2 spul geen kwaad kan.
Leuke fontijnen, als iemand de tip heeft graag per pm, wil
Ze graag hebben.