Pyro + Papel

Wat een ding zeg, echt ongekend. Blijft maar gaan en allemaal mooie effecten en goed uitgevoerd. Deze moet er dit jaar zeker komen.

Wat een bak :bonk: complimenten voor de film, hij staat er zeer mooi op! Wel jammer dat ik nog 11,5 maand moet wachten voordat ik hem zelf aan mag steken...

Ik ben om! Hij moet er komen dit jaar. Ik was niet van de grote bakken omdat ik veel lontjes aan wil steken, maar wat is deze bak vet.

Mooie film van deze bak! Vooral de blinkers komen er echt goed uit. Maar verder vind ik er niet zo veel bijzonders aan. Zit niet echt een show element in, op de laatste cake na. Tempo ligt ook veel te laag voor een product met zoveel schoten. Als je een product voor zoveel geld verkoopt dan moet het ook wel iets zijn waar je in 1 keer klaar mee kan zijn. Zover ik nu kan beoordelen op film zou ik na afloop zoiets hebben van: Wel prima.

Ziet er erg goed uit, mooie combi van goed uitgewerkte effecten.
Tempo vind ik persoonlijk prima, lekker van genieten.
Het enige wat ik wel mis zijn goede rauwe huilers tussendoor.

Ik heb de cakebox nu 3 keer bekeken maar hij doet me niks, vind het effecten die al teveel gebruikt worden.
Haal ik toch liever meer Funke van.
Maar ik snap het als die mooi gevonden word... Mijn complimenten voor het op de markt brengen van zo'n box.

Vind t echt een gave bak en snap sommige kritieken maar ik heb deze bak met de demo meegemaakt afgelopen jaar September van VWT en bij mooi windstil weer met prima temperatuur in z’n geheel achter elkaar gezien en ik kan je zeggen dat dat een echt spektakel was!! Alleen wil je eerst zien natuurlijk hoe die in de straat presteert en als ik zo deze video zie en gelet op publiek, die t misschien niet zoals ons freaks bekijken zegt dat al genoeg. Box is indrukwekkend en natuurlijk zie je wel s dezelfde effecten, maar ik zeg altijd maar zo live meemaken is andere beleving als even een video bekijken. Wil m dit jaar heel graag hebben maar goed t jaar is nog lang....

De eerste 2 compounds vind ik geweldig. Vooral de kleuren. Zijn die apart te krijgen? De laaste 2 hadden van mij niet gehoeven. Dan had ik wel wat bijzonders tussendoor willen zien, wat tails of crosettes bijvoorbeeld. Ook de finale mag wel wat spectaculairder voor dat geld.

Het is al mijn 3e reactie in januari over dit product... maar op de film van Mike komt hij toch écht ongeëvenaard over. Absoluut de beste bak van Nederland wat mij betreft. Wat een prachtige show zit er in deze doos. Hij gaat er echt 100% komen. Moet!

Ik begin steeds meer een fan van Vuurwerktotaal te worden. Deze staat absoluut op m'n lijst! Wat een prachtige kleuren laat deze box zien.

Het is al mijn 3e reactie in januari over dit product... maar op de film van Mike komt hij toch écht ongeëvenaard over. Absoluut de beste bak van Nederland wat mij betreft. Wat een prachtige show zit er in deze doos. Hij gaat er echt 100% komen. Moet!

Hou je een beetje in! Ik heb bewust niet in dit topic gereageerd, om een `hype` te voorkomen. Zo gaan winkeliers alleen maar die prijzen verhogen :p Gelukkig voor ons zit daar ook concurrentie in :wink: Maar goed 2x besteld (en dat is geen grapje). En ja ik ben een beetje gek :bonk:

Dit jaar wil ik het echt anders aanpakken dan voorgaande jaren, geen 20-25 losse cakeboxen want op een moment gaat dat vervelen... Dit jaar alles per 2 en dan maar 10 iets afsteken en knallen in de straat. Ja wordt gefilmd! Nu alleen hopen op goed weer.

Nou vooruit dan maar: deze cakebox vind ik echt SUPER! Meestal ben ik niet zo van veel afwisseling in effecten, maar dit zijn stuk voor stuk kwaliteits effecten, waar je echt van kan genieten bij elk geschoten effect. De volle pond zou ik er nooit voor over hebben, zelfs niet bij zo'n TOP box, maar met een groep is dit erg goed te doen weer. Gelukkig heb ik em voor een mooi prijsje kunnen scoren :D Nu al :p

Even off-topic, daarom onder mijn eigen post.

Helaas heeft het corona virus hier ook zijn gevolgen; alle bestellingen tot grote spijt geannuleerd. Ik zal mij er verder niet over uitlaten, maar een grote plus naar de verkopers binnen dit forum voor het begrip en de mogelijkheid tot het annuleren van alle bestellingen, en het terugstorten van het geld:thumbsup:

*Puntje voor mogelijk andere crewleden die nu kijken om mogelijk bepaalde bestellingen te annuleren. Het gaat hier niet om het annuleren van één of twee bestellingen, maar om bijna 3k aan bestellingen.

Daarnaast ben ik flink aan het sparen voor een eigen onderneming en dat vraagt om bepaalde keuzes die gemaakt moeten worden... i.c.m. de gevolgen van het coronavirus hier thuis heeft dat geleid tot het bovenstaande.

Ondanks alles dit jaar blijf ik uiteraard een groot vuurwerkliefhebber en een trouwe bezoeker van dit forum. Ik wens alle andere crewleden het mooiste en geniet graag met jullie mee na o&n van al het beeldmateriaal:D

O.a. 2x Pyro en Papel wordt daarom verplaatst naar een ander jaar, MITS dezelfde kwaliteit blijft behouden. De Triple-X, 4x de Noi-Z en zo ook vele andere producten ook (mits behoud van kwaliteit).

Groetjes!

Ps. Ik zal deze post niet onder al mijn bestelde producten neerzetten, maar wel hier onder de Pyro+Papel, omdat ik hier erg naar uitkeek en denk vele andere crewleden ook (van het beeldmatetiaal).

Laatst bewerkt:
Voor degenen die zowel de tournament box als deze hebben gehad, welke maakte bet meeste indruk en raden jullie aan bij keuze uit deze 2? Dank!

Prachtbak, al vind ik Pyro mooier dan Papel en jammer dat pas op het laatst er fanshape in komt en het slotakkoord geen geweldige finale is. Maar je haalt hier wel een mooi showtje mee in huis.

Prachtig deze reacties allemaal :D Maar het is ook wel een hele dikke box in een hoog prijs segment. Dus zeker niet voor iedereen te betalen. Maar kan je dat wel, dan krijg je ook meer dan waar voor je geld inderdaad. Dikke effecten en veel afwisseling in verschillende effecten en schietrichtingen.

Ik ben zelf nog aan het twijfelen, maar dat is meer voor de prijs :wink:

Ah deze is wel aardig. Maar om dit nou by far de mooiste te noemen? Ik heb hem overigens niet live gezien en baseer mijn mening slechts op filmpjes van deze compound.

Ieder zo zijn smaak natuurlijk, maar de pauzes geven mij het gevoel dat iemand zelf heeft zitten hannesen met een serie mooie cakes. Uitwerking en effecten an sich zijn wel goed.

Back
Bovenaan