[Funke NL] Höllenfeuer

16622_52218_1280x1280.png

16622_52219_1280x1280.png

Leuke dingen. Jammer dat het geen CAT1 is, zou je dan zorgeloos mogen afsteken. :)

Idd echter vind ik het jammer dat er niet een funke happiness uitkomt. Voor mij is de happiness 1 van de meest nostalgische stukjes vuurwerk.

Dat zou een erg goed idee zijn idd! En dat het dan de kwaliteit haalt van dé enige echte Happiness! :)

Inmiddels hebben wij meer info mogen ontvangen, echter nog geen afbeelding, video en verdere productdetails maar er zit schot in de zaak!

In Duitsland zijn ze al getest! Toch mooi dat een aantal kanalen in Duitsland jaar in jaar uit gewoon de nieuwe artikelen al zelf kunnen testen of kunnen aanschouwen tijdens één van de vele demo's.

Ik was na het filmpje van Funke al meteen verkocht en zodra dit artikel bij een webshop in de buurt te bestellen is, dan zal ik deze meteen in het winkelmandje plaatsen. Afwerking (op 1 lontje na) ziet er echt super strak uit. Tubes lijken goed vast te zitten in het midden van de voetjes en dat gaan we dit jaar ook nog wel eens anders zien bij andere producten. Ben ook heel erg benieuwd naar het lont, want dat ziet er wel interessant uit. De crackling uitstoot lijkt iets minder heftig als bij de Geysir C, maar al met al ben ik enorm enthousiast en kijk ik er alvast naar uit om dit stukje vuurwerk zelf te mogen bewonderen. Voor nu moeten we het nog doen met de beelden van onze oosterburen.

Deze staat op de nominatie om in grote aantallen in te slaan :D, wat een geweldig product!

Remake van de Weco Schocker. En een veel betere gezien het bengaals vlammetje en nog betere crackling. Alleen waren die Weco Schocker veel goedkoper, maarja kwaliteit heeft z'n prijs :)

WE0208_Weco_Schocker_3er.jpg

Back
Bovenaan