Wat een geweldige editie was dit zeg, zo niet de beste ooit voor mij persoonlijk. Heb echt keihard van alles genoten. We hebben veel Falla's bekeken, zijn in een Casal geweest, veel dikke shows gezien, prachtig weer gehad, veel gelachen en vooral erg van de sfeer genoten. Het was ontzettend druk, record naar record werd verbroken, maar wat een sfeer zeg. Hebben meerdere keren in de buitenwijken gezeten waar de sfeer nog beter was, kregen regelmatig wat drank aangeboden door de Spanjaarden. Weer veel freaks gesproken in de straten van Valencia. We zijn dit jaar enkel 14 en 15 maart naar het plein geweest, rest zijn we de straten ingedoken. Het lange wachten op het plein heb ik echt wel gezien nu. We hebben zowel voor de mascleta van Fallasfestival als van Katwijk gedoneerd, en beide waren het geld meer dan waard. Bij de mascleta van festival was de sfeer uiterst relaxt, mooi cadeautjes gekregen en gewoon een goede mascleta. De show van Katwijk hebben we een aantal salute's gesponsord, maar man wat een bizarre show was dit zeg, ongekend. Hopelijk krijgen beide shows volgend jaar een vervolg. Hebben in 6 dagen tijd dik 220.000 stappen gezet, bizar veel maar hebben dan ook zeer veel gezien.
Over Palau kan ik uren schrijven, het is zwaar kansloos wat daar gebeurd. Ik probeer het maar te negeren want het prachtige Festival verdiend het niet om hier aandacht aan te geven.
Over Palau kan ik uren schrijven, het is zwaar kansloos wat daar gebeurd. Ik probeer het maar te negeren want het prachtige Festival verdiend het niet om hier aandacht aan te geven.
Laatst bewerkt: