[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de Doppel D is verkocht, gelijk nog maar een Branco meegepakt. Voor dit jaar klaar met bestellen maar kijk nu al uit naar alle mooie acties in 2021.

Dennis bedankt voor alle mooie acties, super service en succes met het corona proof maken van de showroom. Tot de 29e, hoop dat we dan nog even een praatje kunnen maken

Beste allemaal,

Wij snappen alle emotie meer dan goed, maar wij willen het ook op dit forum zo positief en gezellig mogelijk houden.
Momenteel is er nog geen enkele duidelijkheid hoe de jaarwisseling eruit zal gaan zien en dat is bij winkeliers en importeurs net zo.
Praktische vragen over hoe om te gaan met bestellingen e.d. kunnen nu niet (goed) beantwoord worden.
Het heeft geen zin om het forum daarmee vol te schrijven en we zullen dat ook verwijderen totdat er duidelijkheid is.

groet,

Vuurwerkcrew

Beste allemaal,

Wij snappen alle emotie meer dan goed, maar wij willen het ook op dit forum zo positief en gezellig mogelijk houden.
Momenteel is er nog geen enkele duidelijkheid hoe de jaarwisseling eruit zal gaan zien en dat is bij winkeliers en importeurs net zo.
Praktische vragen over hoe om te gaan met bestellingen e.d. kunnen nu niet (goed) beantwoord worden.
Het heeft geen zin om het forum daarmee vol te schrijven en we zullen dat ook verwijderen totdat er duidelijkheid is.

groet,

Vuurwerkcrew

Het gaat er meer om dat als een importeur aangeeft dat ze bv geld retour geven dat mensen gewoon blijven bestellen. Ik heb bv nog wel wat te besteden maar doe dit niet ivm de onzekerheid.

Overheid heeft gisteren al aangegeven dat het 2 weken gaat duren voordat ze met een richtlijn gaan komen. Dit kan ook veel inkomsten schelen.

Het gaat er meer om dat als een importeur aangeeft dat ze bv geld retour geven dat mensen gewoon blijven bestellen. Ik heb bv nog wel wat te besteden maar doe dit niet ivm de onzekerheid.

Overheid heeft gisteren al aangegeven dat het 2 weken gaat duren voordat ze met een richtlijn gaan komen. Dit kan ook veel inkomsten schelen.

Als er meer nieuws en/of duidelijk is zal dat direct worden gepost, voor nu is dit niet aan de orde.

Voordat de hell losbreekt mannen laat het zinken en wacht rustig af op Dennis zijn oplossingen/antwoord.
Hij is altijd goed met oplossingen bedenken en service is top.

Wat een zwarte dag mensen, niet te geloven. Dennis en crew van Vuurwerk Almere Haven heel veel sterkte gewenst komende tijd met alles wat op jullie af gaat komen. Ik wacht jullie bericht rustig af en hoop dat we volgend jaar weer kunnen bestellen en gebruik kunnen maken van jullie fantastische acties

idd een hele zwarte dag! Dennis en de crew van vuurwerk Almere haven heel veel sterkte en succes gewenst in deze rot tijden. ook ik wacht bericht af! bedankt voor de service dit jaar en tot volgend jaar (=

Helaas en zwarte klote klote dag voor ons Team.

Alles maar dan ook alles was klaar voor de eerste dag en nu dit.:mad:

Wij komen binnenkort terug of mailen jullie !

Op dit moment krijgen we veel mail om de order te verschuiven naar 2021 super hier zijn we erg blij mee.
Zodra dit is gedaan krijg je meteen een mail met een nieuwe afhaaldatum zelfde tijd zelfde dag alleen 2021.

Voor de rest hebben we even geen woorden en zijn we allemaal op en kwaad en teleurgesteld.

Jullie wel bedankt voor jullie inzet super zo als jullie bezig zijn geweest

Laatst bewerkt:
Man ik kan wel janken. Dennis ik laat alles staan tot volgend jaar. Succes met alle dingen die jullie moeten regelen. Ik zie het bericht wel verschijnen.

Man ik kan wel janken. Dennis ik laat alles staan tot volgend jaar. Succes met alle dingen die jullie moeten regelen. Ik zie het bericht wel verschijnen.

Zelfs in deze bizarre tijden is de service zoals wij die van Dennis gewent zijn. Gisteravond Dennis app gestuurd dat ik bestellingen laat staan, heb de nieuwe orderbevestigingen al in mijn mail.

Vind het ook prachtig om te lezen dat tot nu toe alle freaks er voor kiezen de bestellingen door te schuiven naar 2021. Ik zie dat persoonlijk als een stukje waardering voor Dennis en zijn crew voor de uitstekende service, snelle en eerlijke communicatie.

Baal nog steeds als een stekker maar laten we blijven strijden.

#pyro's unite

Ik ben nog steeds aan het bijkomen van het nieuws. Ik laat alles eerst even bezinken. Ik wacht rustig af wat de opties worden.

Maar goed mijn bestelling is natuurlijk peanuts in vergelijking wat dit voor Dennis en crew betekent. Veel sterkte mannen en ik hoor het wel.

Rustig aan Dennis, neem de tijd om de dingen te regelen die noodzakelijk zijn. Volgend jaar wil ik namelijk lekker bij jou mn vuurwerk ophalen, dus ik hoop van harte dat alles goed komt met de zaak!

Succes en veel sterkte

Dikke complimenten Dennis hoe je ook dit weer oppakt. Ontzettend veel succes om alles weer op de rit te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan