Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nadat onze vuurdoop in 2020 helaas de mist in ging... Is er ergens een centrale plek waar Nederlanders samen komen om gezellig een potje bier te drinken ?
Palau is wat mijn vrouw betreft dan geen optie natuurlijk. Ben meer op zoek naar een kroeg waar behalve de vuurwerk idolate mannen ook vrouwen het leuk hebben![]()
Vannacht terug gekomen uit Valencia. Wat hebben we weer een mooie dagen gehad zeg. Weer was goed, al was het gister behoorlijk fris. De desperata zondag ochtend was weer geweldig, alleen dat is voor mij al reden genoeg om die kant op te gaan tijdens het openingsweekend, prachtige sfeer in die ochtend. Ze zijn al flink bezig met de voorbereidingen, staan al flink wat churros kraampjes, veel versieringen hangen er al en gister waren ze in Ruzafa druk bezig met de verlichting overal op te hangen. De sfeer in de stad was al geweldig. Zaterdag weer die kant op, kan niet wachten.
Bekijk bijlage 71830
Bekijk bijlage 71831
Bekijk bijlage 71832
Vannacht terug gekomen uit Valencia. Wat hebben we weer een mooie dagen gehad zeg. Weer was goed, al was het gister behoorlijk fris. De desperata zondag ochtend was weer geweldig, alleen dat is voor mij al reden genoeg om die kant op te gaan tijdens het openingsweekend, prachtige sfeer in die ochtend. Ze zijn al flink bezig met de voorbereidingen, staan al flink wat churros kraampjes, veel versieringen hangen er al en gister waren ze in Ruzafa druk bezig met de verlichting overal op te hangen. De sfeer in de stad was al geweldig. Zaterdag weer die kant op, kan niet wachten.
Bekijk bijlage 71830
Bekijk bijlage 71831
Bekijk bijlage 71832
Voor de fanaten, wij hebben met een groep vuurwerkfanaten een Mascleta Nocturna gesponserd bij een willekeurige falla.
, iedereen ken komen kijken.
16 Maart 2023
21:00
Placa de la botxa (Vlakbij torres de quat)
Mascleta Nocturna (200KG Nem)
Nadal-Marti
https://goo.gl/maps/yMDKv1En3yhpFRER8
Voor de fanaten, wij hebben met een groep vuurwerkfanaten een Mascleta Nocturna gesponserd bij een willekeurige falla.
16 Maart 2023
Nadal-Marti
Ziet er top uit! Leuk dat je zaterdag weer gaat.. wat is jullie planning qua shows? Zijn er redelijk wat in een kort tijdsbestek.
volgende week die kant op! kan niet wachten.
weet iemand trouwens een site met overzicht van alle mascleta's en shows per dag ?
Bedankt voor de tip. Ik heb even gekeken.... het is 1,5 km van onze overnachtingsplek. Hier moeten we bij kunnen zijn.Voor de fanaten, wij hebben met een groep vuurwerkfanaten een Mascleta Nocturna gesponserd bij een willekeurige falla.
16 Maart 2023
Nadal-Marti
Bedankt voor de tip. Ik heb even gekeken.... het is 1,5 km van onze overnachtingsplek. Hier moeten we bij kunnen zijn.
Wie: Palm Tree en 2 maatjes
Wanneer: 15 t/m 21 maart
Waar: Turia Hotel (wijk Campanar)
Vlucht: Heenvlucht: 15-3 Transavia Amsterdam 06:40 uur
Terugvlucht: 21-3 Transavia Amsterdam 09:50 uur