Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
de mega willow heb ik vorig jaar gehad en is ook echt een geweldige bak.

ook de acentango van evo vind ik ook een mooie doos.

Gezien de Katan 400 nog even op zich laat wachten en ik toch nog één grote compound wil, hierbij mijn dilemma:

Ga ik voor de Tournamentbox óf de Sodom en Gommorah? :bonk:
Prijzen zijn hetzelfde. Welke zouden jullie kiezen?

Artikelnaam: Event Sodom And Gomorrah
Bruto Gewicht: 24800 gram
Netto kruitgewicht: 5337 gram
Aantal schoten: 484 schoten
Max. tube diameter: 25MM
Voorverkoopprijs: €299,00

Artikelnaam: Tournament Box
Bruto Gewicht: 25000 gram
Netto kruitgewicht: 5612 gram
Aantal schoten: 432 schoten
Max. tube diameter: 25MM
Voorverkoopprijs: €299,00

Bedankt voor de reacties.. Het is indd de Tournamentbox geworden. Ben benieuwd.:biertje:

Misschien dat iemand me nog kan helpen voor de actie afloopt.

Ik wil wat meer Chry effecten toe te voegen in een multicolor/goud showtje.

Keuze is gevallen op Sydney Sunrise (3x) of de Cairo Crackling (3x).
De Sydney Sunrise zal dan na 4 x Sunbeam 3 komen in het middenstuk, de Cairo Crackling voor 8 x Secret Salute in het slotstuk.

Welke van de 2, of combinatie zelfs, zouden jullie bestellen met een budget van max 65 euro?

Misschien dat iemand me nog kan helpen voor de actie afloopt.

Ik wil wat meer Chry effecten toe te voegen in een multicolor/goud showtje.

Keuze is gevallen op Sydney Sunrise (3x) of de Cairo Crackling (3x).
De Sydney Sunrise zal dan na 4 x Sunbeam 3 komen in het middenstuk, de Cairo Crackling voor 8 x Secret Salute in het slotstuk.

Welke van de 2, of combinatie zelfs, zouden jullie bestellen met een budget van max 65 euro?

Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar de Sydney Sunrise. Prachtige cake met een rustig effect dat echt zal gaan opvallen, maar tegelijkertijd dienst doet als ultiem rustmoment, zeker na de Sunbeam.

De Caïro crackling is groots, hard, maar dat is de 8x Secret Salute ook. Ik ben bang dat dat wat in het niet gaat vallen en ook onnodig, omdat de Secret Salute voldoende is als afsluiter. Dan zou ik voor het ultieme rustmoment met een originele cake gaan!

Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar de Sydney Sunrise. Prachtige cake met een rustig effect dat echt zal gaan opvallen, maar tegelijkertijd dienst doet als ultiem rustmoment, zeker na de Sunbeam.

De Caïro crackling is groots, hard, maar dat is de 8x Secret Salute ook. Ik ben bang dat dat wat in het niet gaat vallen en ook onnodig, omdat de Secret Salute voldoende is als afsluiter. Dan zou ik voor het ultieme rustmoment met een originele cake gaan!

Toch wel he, de Cairo Crackling is een mooie aanloop, het zou zomaar amper impact kunnen hebben als ik hem in de finale zet. dan ga ik toch liever voor het ultieme rustmoment en de originaliteit. Thanks. Nu maar even snel bestellen voor het te laat is.

Ja hoor, ben ik weer. Nieuwe vraag: ik moet een keuze maken tussen de volgende 3 boxen aangezien ik maar budget heb voor 1. welke zouden jullie aanraden:
- Evo Bomber
- Color storm
- MJB Box
zit best wat verschil in dus denk ook dat het afhankelijk is van wat men mooi vind maar ik heb ze alle 3 no nooit gehad. En vind ze alle drie mooi. Maar misschien dat iemand hier al wel eens 1 van deze gehad heeft en zijn mening wil geven.

Ja hoor, ben ik weer. Nieuwe vraag: ik moet een keuze maken tussen de volgende 3 boxen aangezien ik maar budget heb voor 1. welke zouden jullie aanraden:
- Evo Bomber
- Color storm
- MJB Box
zit best wat verschil in dus denk ook dat het afhankelijk is van wat men mooi vind maar ik heb ze alle 3 no nooit gehad. En vind ze alle drie mooi. Maar misschien dat iemand hier al wel eens 1 van deze gehad heeft en zijn mening wil geven.

Heb alleen de Evo Bomber geschoten, batch 2018. Schijnt dat de 2019 minder was. Color Storm vorig jaar op de demo gezien en vind hem persoonlijk tegenvallen. MJB box zou ik dsn voor gaan, als die net zo presteert in de straat als het kleine broertje heb je absoluut geen miskoop.

- Evo Bomber
- Color storm
- MJB Box

Als ik echt alleen het budget had voor 1 van deze dan zou ik voor de MJB box gaan. Waarom? Omdat het meerdere effecten heeft. Heb je nog meer compounds? En ander vuurwerk met blinkers en brocade effecten? Dan zou ik toch voor de Evo Bomber gaan. Ben echt een liefhebber van willows en felle kleuren.

Heb alleen de Evo Bomber geschoten, batch 2018. Schijnt dat de 2019 minder was. Color Storm vorig jaar op de demo gezien en vind hem persoonlijk tegenvallen. MJB box zou ik dsn voor gaan, als die net zo presteert in de straat als het kleine broertje heb je absoluut geen miskoop.

2019 batch was echt dikke prima van de evo bomber, ik had deze afgelopen jaar echt was echt onder de indruk (film staat in het topic). Ikzelf zou voor die gaan, alhoewel de prijs wel wat gestegen is en de MJB inderdaad wel meer afwisselend is. De color storm vond ik op film erg tegenvallen.

- Evo Bomber
- Color storm
- MJB Box

zou zelf voor de bomber gaan, heeft in mijn ogen net wat meer afwisseling.

Heey!

Ben ik met nog een vraagje:
2x Palm Project 60's van Vuurwerkmania voor €30
Of
2x Feuermeister van Vuurwerkmania voor €40?

Of totaal iets anders, soortgelijks van Vuurwerkmania? (Double Demolition bijvoorbeeld)?

Ik zou ook voor de Palm Project gaan, erg gaaf producten een mooi tempo en ook de nodige chaos, top product.

Ik was wel benieuwd of iemand op dezelfde avond de Wicked Warlord en de White Red Rebel heeft geschoten. Overweeg ze in die volgorde direct na elkaar te schieten in een showtje, maar zou jammer zijn als de een veel onderdoet voor de ander.

Oh damn nog wat budget vrij weten te maken. Nu de twijfel of een Triple X - Magnum of de Shots of Anarchy - Vuurwerktotaal. 2 totaal verschillende boxen maar beiden hoog op mijn wishlist. Of heeft nog iemand andere mooie suggesties voor rond de €180?

Oh damn nog wat budget vrij weten te maken. Nu de twijfel of een Triple X - Magnum of de Shots of Anarchy - Vuurwerktotaal. 2 totaal verschillende boxen maar beiden hoog op mijn wishlist. Of heeft nog iemand andere mooie suggesties voor rond de €180?

Ik weet niet precies waar je gaat shoppen, maar ik weet wel dat in de buurt van Steenbergen de Undercover van VWT voor een zacht prijsje te vinden is. Zou die denk ik eerder nemen dan de Shots of Anarchy, maar dat is persoonlijk (hij is iig iets goedkoper)

Mocht je echt tussen die 2 door jou genoemde boxen willen kiezen, zou ik denk ik voor de Triple X gaan, vanwege de verschillende shapes en geweldige opbouw!

Ik zit een beetje te twijfelen wat te doen.
Ik wil eigenlijk de Gates of Detonation kopen, maar heb nog twijfel of ik dat ga doen, of dat ik voor (ongeveer) hetzelfde geld 3 losse compounds zal kopen.
Ik denk hierbij aan de Special 1 en 3 van Katan met nog de Cosmopolis van Pangu. Wat zouden jullie doen ? En nee: allemaal is geen optie :D

Ik zit een beetje te twijfelen wat te doen.
Ik wil eigenlijk de Gates of Detonation kopen, maar heb nog twijfel of ik dat ga doen, of dat ik voor (ongeveer) hetzelfde geld 3 losse compounds zal kopen.
Ik denk hierbij aan de Special 1 en 3 van Katan met nog de Cosmopolis van Pangu. Wat zouden jullie doen ? En nee: allemaal is geen optie :D

De specials lenen zich natuurlijk ideaal voor een showtje op zich. Hoewel ik het tempo + shapes van Gates of Detonation ook wel heel sterk vind. Je moet natuurlijk kopen wat je het mooiste vind, en je niet laten beinvloeden door 'dat is dan 200 euro voor 1 product' want dat bedrag schiet je in je showtje ook weg ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan