Stefan Works
VWC lid
Wanneer komt het assortiment online?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
natuurlijk gaan we de 16 inch aankondigen.
We houden al onze vuurwerk lijnen, behalve Zena die gaat er dit jaar uit.
Tijdens de vuurwerkshow geven wij 50% korting op al onze zena artikelen, en 15% korting op al het andere vuurwerk.
En bij sommige artikelen zoals bv Royal is al 15% af. Dus eigenlijk krijg je tijdens de vuurwerkshow 30% op Royal.
Ook de artikelen van Rubro zijn al heel scherp geprijst, en hier krijg je dan ook nog eens 15% korting bovenop. Dit jaar komen er ook artikelen van Wolff in ons assortiment.
Welke daar zijn we nog niet helemaal over uit, maar zeer binnenkort staat alles op onze site.
Graag tot ziens.
Had hier heel graag bijgeweest, alleen kan helaas niet ivm andere afspraak. Waarom mag er eigenlijk 16" geschoten worden? Ik dacht dat 4-6" max was bij een show in NL.
De max is afhankelijk van de locatie en afstand tot het publiek. In dit geval staat de 16 inch dus op zo'n dergelijk grote afstand dat het dus kan.
Zal er ook waarschijnlijk zijn.
Kreeg net de flyer onder mijn neus geduwd dus die moet ik wel even delen met jullie natuurlijkHij zal straks/zometeen ook op hun site te bewonderen zijn
.
Oei, wat een misser! Het tijdstip ontbreekt op deze poster!
tijdstip ik 8 uur![]()