Demo: Haokan Fireworks Pijnacker 30 november 2013

ff flink aan de gvd hier. helaas helaas kan ik morgen niet bij zijn. maatjuh moet werken met spoed morgen.

have fun die gaan en wacht met smart op beeld materiaal.

Nog even aangekeken maar zoals ik me nu voel stap ik niet de trein in, zit nog steeds (al sinds woensdag meh) in de lappenmand en dus slap als een vaatdoek. Veel plezier iedereen.

De zijdeweg in pijnacker is best wel lang, op welke hoogte wordt er vanavond geschoten, bijvoorbeeld ter hoogte van wel bedrijf oid ?

ben er net langsgereden,het kan niet missen is gewoon een groot braakliggend terrein waar al hekken staan en zag al auto`s en busje staan waarschijnlijk al bezig met bouwen.

klein stukje verder dan het tuincentra van der dussen op de hoek.

ben er net langsgereden,het kan niet missen is gewoon een groot braakliggend terrein waar al hekken staan en zag al auto`s en busje staan waarschijnlijk al bezig met bouwen.

klein stukje verder dan het tuincentra van der dussen op de hoek.

Dat scheelt mij weer een ritje, thnx Nemmie :)

Net ook langs gereden, het is erg gemakkelijk te vinden en je kan het niet missen. Zoals Nemmie al aangeeft, het is bij het tuincentrum. Je rijdt zowieso langs een sloot en wanneer je het tuincentrum ziet, ga je daar naar links/rechts (afhankelijk van waar je vandaan komt) naar de boezem II. Dit staat ook mooi aangegeven op het bord wat daar hangt. 100 meter verder heb je een rotonde en kan je zelf bepalen waar je gaat staan aangezien er werkelijk meer dan genoeg ruimte is en ik weet bijna wel zeker dat iedereen vrij zicht gaat hebben mits niemand zijn/haar auto voor de hekken gaat zetten aangezien de hekken zo'n 500 m lang zijn. Ik zal zo wat foto's neerzetten.

Nog een paar uur freaks. Dan kunnen we weer genieten van een mooi spektakel. Het weer is ook goed. Dat mag ook wel weer een keer. Royal demo en wolff preview mist en regen.

Ben ook aanwezig. Dus even naar de zijdeweg rijden is voldoende en vanaf daar zie ik het wel.

Kon op google geen tuincentrum vinden :S

Komt wel goed.. Heb er veel zin in en ik wil Haokan vuurwerk bedanken voor deze mooie show ! Eerste keer dat ik Shells en vuurpijlen ga zien bij zo'n demo. Geweldig !

Zoals beloofd de foto's:
Als je van de Katwijkerlaan komt, dien je hier dus links af te slaan. Als je van de vlielandseweg komt ga je hier dus naar rechts. Voor degenen die met de bus komen, hier stap je dus uit op de Ambachstlaan.
ykfu.jpg

v2un.jpg

Links wordt dus geschoten. Waar je het busje ziet staan.

qimt.jpg

@ Kaboem: genoeg parkeerplekken aangezien het bedrijventerrein ook hierachter doorloopt.

li63.jpg

Dit is aan het einde van de zijdeweg. Vanaf de eerste foto tot aan hier is het zo'n kleine km en helemaal open dus genoeg plek voor iedereen lijkt mij. Er wordt hier aan de rechterkant geschoten, rechtsboven dus ga niet hier staan anders sta je te ver en sta je mij in de weg:p

ushs.jpg

Zo stond het er een uur geleden bij.

Tot zo iedereen:).

Back
Bovenaan