TryMike
VWC lid
ha ha ha dan stond ik met me maat naast jullie ik vonde het toch jammer dat ik alles van de zij kant heb gefilmt het was al begonnen heb ruim 20 min zitten zoeken![]()
Ja, dat kan kloppen!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ha ha ha dan stond ik met me maat naast jullie ik vonde het toch jammer dat ik alles van de zij kant heb gefilmt het was al begonnen heb ruim 20 min zitten zoeken![]()
Enige "min" punt is dat op ANO bijvoorbeeld wel een New Moon of een Galaxy Universal Power werd geschoten, al kan HAOKAN denk ik daar weinig aan doen, en werd bij ANO door Royal geschoten dus dat zegt ook wel genoeg.
Zijn wij de enige die het in eerste istantie niet konden vinden? Ik zag op het industrieterrein na verloop van tijd ook iemand achter ons aan rijden , maar ben benieuwd haha !
Sorry hoor maar een grotere onzin heb ik de laatste tijd nog niet gehoord, maar misschien kun je het ook onderbouwen in plaats van loze kreten te slaken want op deze manier kun je je beter van commentaar onthouden !
Hoezo is het grote onzin?
HAOKAN verkoopt toch ook de New Moon en Galaxy Universal Power, het is toch opmerkelijk dat hij daar wel word geschoten en hier niet? Waar op ik ook zeg daar zal HAOKAN weinig aan kunnen doen omdat de demo van ANO door Royal word geschoten.
Je moet altijd kritisch blijven, kunnen niet allemaal met de polonaise mee lopen.
Voor de rest alleen maar lof voor deze heerlijk demo, waarvan ik gisteren heel erg genoten heb.
Enige "min" punt is dat op ANO bijvoorbeeld wel een New Moon of een Galaxy Universal Power werd geschoten,en werd bij ANO door Royal geschoten dus dat zegt ook wel genoeg.
Hoezo is het grote onzin?
HAOKAN verkoopt toch ook de New Moon en Galaxy Universal Power, het is toch opmerkelijk dat hij daar wel word geschoten en hier niet? Waar op ik ook zeg daar zal HAOKAN weinig aan kunnen doen omdat de demo van ANO door Royal word geschoten.
Je moet altijd kritisch blijven, kunnen niet allemaal met de polonaise mee lopen.
Voor de rest alleen maar lof voor deze heerlijk demo, waarvan ik gisteren heel erg genoten heb.
Misschien een niet zo snuggere vraag maar ik vraag me nou iets af sinds de demo. Hoeveel inch waren de salutes die geschoten werden? Ik weet bijna wel zeker dat er minimaal 2 maten waren aangezien je duidelijk kon horen dat er een aantal salutes een stuk harder waren dan de andere salutes.
Misschien een niet zo snuggere vraag maar ik vraag me nou iets af sinds de demo. Hoeveel inch waren de salutes die geschoten werden? Ik weet bijna wel zeker dat er minimaal 2 maten waren aangezien je duidelijk kon horen dat er een aantal salutes een stuk harder waren dan de andere salutes.