Demo: Haokan Fireworks Pijnacker 30 november 2013

Ik ben ook nog even een kijkje wezen nemen :)

Hier nog even een overzichtje van bovenaf voor de mensen die dat handig vinden:

Haokan Demo.jpg

En nog wat foto's van mijn kant uit de losse hand met mijn videocamera :p :

S1030006.jpg

S1030008.jpg

S1030009.jpg

S1030012.jpg

Dat belooft wat :devil:

Ben ook gelijk maar even bij de winkel wezen kijken, even gezellig een babbeltje gemaakt met Jo (en toen ik wegging Kees). Ook nog eens als eerste de Haokan vuurwerkfolder in ontvangst mogen nemen :D

Tot vanavond heren!

Jwtjuh :bye:

Mooie demo, mooiere consumenten show en holy moly wat waren die shells hard als je eronder staat! Ben doof en de druk was echt heerlijk, zeker weten de moeite waard geweest. Bedankt Haokan! P.s.: alles staat op film dus komt er morgen aan, ben niet de enige geweest met een camera zag ik:wink:.

Net terug. Be-lach-e-lijk zeg.. wat een onwijs gave eindshow!!! Me oren suizen nog :D Me vriendin mee weten te sleuren en we stonden met open mond te kijken. We kwamen helaas halverwege de demo aan, maar toch nog aardig wat gezien. En toen de show... na 2 minuten dacht ik al: "Wat een geweld, dit moet de finale al wel zijn!", maar dat ging nog even ruim 10 minuten door! En toen ineens die begonnen die prof. ti-salutes en shells. Haokan weet zichzelf wel op de kaart te zeggen zeg!

Me vriendin heeft gefilmd (gewoon met de smartphone), zal proberen zo te uploaden voor de thuisblijvers (in afwachting van de meer professionele beelden).

Maar Haokan BEDANKT!!! Wat een topshow!!! :applause::thumbsup:

Wauw, wat was dit vet! De consumenten show (finale) was echt goed in elkaar gezet en liep mooi gelijk door. En die prof. finale daar hoef ik eigenlijk weinig over te zeggen. Man man man, wat was dat bruut! Prachtige shells en hele dikke salutes. Haokan, bedankt voor deze mooie show! Was zelf niet bij de mini meeting omdat de plannen gewijzigd waren... Maar ik hoop dat iedereen een fantastische avond heeft gehad! (zal vast wel) :p

Wat een gave show zeg! De consumentenshow was al vet maar toen kwamen al die ti-salutes en 5 inch shells de lucht in en wat een knallen! De druk kwam gewoon op je af. Top show.

Echt super gaaf, dit was genieten! Moeder en ik heb genoten.

Consumentenshow was top en toe de prof show echt genieten!!

WOW! Echt een super vette show hebben de mensen van Hoakan neergezet! De geschoten cakes waren bijna allemaal uitstekend (behalve Schuurmans). MAAR! De finale die daarna kwam, ongelooflijk! Mijn vriendin en ik hebben genoten, bedankt! Filmpjes komen snel.

Heerlijke demo dit. Consumentenshow was al heerlijk, maar toen die shells de lucht in gingen, ongelofelijk. Goede manier om jezelf op de kaart te zetten! :D

WOW! Echt een super vette show hebben de mensen van Hoakan neergezet! De geschoten cakes waren bijna allemaal uitstekend (behalve Schuurmans). MAAR! De finale die daarna kwam, ongelooflijk! Mijn vriendin en ik hebben genoten, bedankt! Filmpjes komen snel.

Kun je ons vertellen wat er met de producten van Schuurmans was?
Waren deze slecht of lag het aan de prijs?

Echt een top demo gezien.
Wat een consumentenfinale met 5 verschillende schietlocaties.
En het profspul, WAUW, echt waanzinnig.
Het weer was ook perfect.

Daarnaast goed en leuk geregeld in de zaak na afloop.
Soep, warme en koude dranken inclusief bier. Echt top!

Product inhoudelijk viel Rubro mij erg op.
Met name de harde bursts in vergelijking met andere producten.

Hierbij mij filmpje (geschoten uit de losse hand door me vriendin). Wij keken er van de zijkant tegen aan... dus alles lijkt in een rechte lijn geschoten te worden, niet minder spectaculair hoor!

Back
Bovenaan