Demo: Haokan Fireworks Pijnacker 30 november 2013

Kom gezellig naar Hoakan, daar gaan er heel veel heen en na het consumentengedeelte volgt er nog een klein desert in de vorm van proffesioneel vuurwerk tot 4 of 5 inch als ik mij niet vergis.
Wordt vrijwel zeker deze, makkelijker met ander uitje te combineren dan Milheeze + nog iets makkelijker bereikbaar met OV :wink:

Toch ben ik erg benieuwd naar de schietlijst voordat ik toezeg of ik kom :D
Wanneer word deze online gezet Jo?

Pa heeft weer geen zin om te rijden terwijl het maar 35 min is. Hij wil me maar een aantal keer per jaar rijden voor dingen m.b.t. vuurwerk is. Nou ja, kan het denk wel op een akoordje gooien dat ik hierheen ga i.p.v. de januari sale van Zena. Mijn geld is toch schoon op voorlopig (mede dankzij haokan). :p

Even een leuke update wat betreft de demo, ik sprak net de heren van Haokan en de finale wordt nog vetter dan al was gezegd : er worden maar liefst minimaal 350 shells tot 5 inch geschoten en daarnaast nog een bizar aantal cakes !!

Even een leuke update wat betreft de demo, ik sprak net de heren van Haokan en de finale wordt nog vetter dan al was gezegd : er worden maar liefst minimaal 350 shells tot 5 inch geschoten en daarnaast nog een bizar aantal cakes !!

Heel vet! Nog een aantal dagen en dan is het zover :D
En is de schietlijst al bekend?

Heel vet! Nog een aantal dagen en dan is het zover :D
En is de schietlijst al bekend?

Die wordt als het goed is deze week geplaatst.

Verder werd mij medegedeeld dat na afloop de winkel open is om nog gezellig onder het genot van een bak koffie, een frisje of een biertje na te kletsen en om eventueel een bestelling te plaatsten. Misschien worden er dan nog bepaalde acties gehouden maar dat is onder voorbehoud !

Pa heeft weer geen zin om te rijden terwijl het maar 35 min is. Hij wil me maar een aantal keer per jaar rijden voor dingen m.b.t. vuurwerk is. Nou ja, kan het denk wel op een akoordje gooien dat ik hierheen ga i.p.v. de januari sale van Zena. Mijn geld is toch schoon op voorlopig (mede dankzij haokan). :p

Trein of bus pakken?!

Weet iemand hoe je bij de demo komt met het openbaar vervoer vanaf Roosendaal?
Ik dacht de trein naar Delft en in Delft de bus naar....?

Misschien kun je met een freak afspreken die je dan bij een treinstation ophaalt, ik kan dat niet zijn want ben al blij als ik optijd bij de demo aanwezig ben. Moet eigenlijk werken tot 6 en het is 1:30 rijden en dat is best vervelend. Hoop dat ik iets eerder weg kan.

Heb trouwens wel erg veel in in deze demo. Kan niet wachten op de schietlijst!

Trein naar Delft inderdaad, en dan bus 121 richting Zoetermeer pakken.
Uitstappen bij halte "Ambachtsweg".
Dan loop je zo de Zijdeweg in :)

Jwtjuh :bye:

Edit:

Ik zie dat Vuurwerkkoning me voor was, maar kijk zelf maar wat je het handigst vindt, op mijn manier stap je het dichtstbij uit in ieder geval :p

Misschien kun je met een freak afspreken die je dan bij een treinstation ophaalt, ik kan dat niet zijn want ben al blij als ik optijd bij de demo aanwezig ben. Moet eigenlijk werken tot 6 en het is 1:30 rijden en dat is best vervelend. Hoop dat ik iets eerder weg kan.

Heb trouwens wel erg veel in in deze demo. Kan niet wachten op de schietlijst!

Had ook in gedachten om misschien met andere freaks mee mogen te rijden, als ik alleen zou gaan.
Ik ga met een groepje dus dan wordt het openbaar vervoer he...

Ik hoop voor je dat je het haalt!
Natuurlijk, iedereen heeft er zin in!!

Back
Bovenaan