Demo: Haokan Fireworks Pijnacker 30 november 2013

Na 3 uurtjes uitzoeken & uploaden zijn bij deze mijn filmbestanden klaar.

Gefilmd met een Nikon D800 FF spiegelreflex +24-70 F2.8 objectief.

Kijken in 1080p HD voor de beste weergave.

De demo

De consumentenshow + profshow.

Was hier ook aanwezig met densta en zijn zoon.
we kwamen vanuit arnhem en was het zeker waard,
veel mooie producten gezien en zoals iedereen al aangeeft de 4 inch salutes gingen door merg en been heerlijk!!.
nu is mijn vraag ook welke fluitbak ze in de consumenten show hadden gebruikt? wat een ding zeg

Een vermakelijk demo gezien en een gezellig avondje gehad waarbij ook weer wat nieuwe gezichten heb gezien.
En leuk om de bekenden weer gesproken te hebben.
Haokan,nogmaals bedankt voor de gastvrijheid.

Ik kan er weinig meer aan toevoegen...
Eindelijk staat mijn film ook online, de productdemo is aan het uploaden en komt morgen :)

Bekijk in 1080p

Jwtjuh :bye:

Ook aanwezig geweest samen met mijn zoon..
En we hebben genoten. zit nu na te genieten van alle filmpjes die er gemaakt zijn..
Haokan bedankt voor deze show..!

nu is mijn vraag ook welke fluitbak ze in de consumenten show hadden gebruikt? wat een ding zeg

Volgens mij was dat de Eagle Flight van Wolf.. x10

Super avond gehad.Heerlijke finale en die salutes tjonge jonge wat een dreunen zeg. Mensen van Haokan bedankt voor deze avond. P.s stukje pizza was heerlijk trouwens.

Sluit me hier volledig bij aan, was echt super dik. Na afloop nog een lekker pilsje genomen en de shop bewonderd. uiteraard ook nog een bestellinkje geplaatst nummer 7 alweer als ik me niet vergis lol.

Mooie demo gezien van Hoakan, leuk om weer eens vuurpijlen te zien !! geluid van de omroeper was ook goed. De consumenten finale zat goed in elkaar. alleen jammer dat de 4e post niet altijd even meewerkte. en de prof finale die was heel mooi, en wat een verschil kwa salutes ( de knal dan he ) en over die laatste mines daar gaat ik het niet over hebben die vergeten we gewoon even ;-)

hier onder nog een aantal van mijn foto's geschoten van beide finales.
thanks to Hoakan en Pyromax.

Grotefoto-POPX4WPG.jpg

Grotefoto-4LBD4D8C.jpg

Grotefoto-87RG7OUX.jpg

Grotefoto-YF6MJX6X.jpg

Grotefoto-6FQT7QAT.jpg

Grotefoto-LOT7HOL8.jpg

Grotefoto-JAEW3IFX.jpg

Grotefoto-N4PJ6YNG.jpg

Grotefoto-YY4OKDUV.jpg

Grotefoto-MH874TK8.jpg

Grotefoto-3EO8V8BW.jpg

Gisterenavond om 7 uur aangekomen bij de winkel in Pijnacker, de winkel was nog dicht, toen maar even gezellig met andere freaks staan praten. Na 10 minuutjes gingen we naar de Zijdeweg toe. Daar aangekomen was het al behoorlijk druk en werd er lekker cat 1 gestookt. Ook daar stonden weer een aantal bekenden. Toen naar schietveld toegelopen, tot aan het afzetlint. Daar hele mooie producten gezien, goed om te zien dat cakes die ik al besteld had goed presteerden. De eindshow was erg heftig met vele cakes te gelijk. Heb echt genoten van het spektakel daarvan. Continu een volle lucht met veel verschillende effecten. En opeens kwamen daar de shells omhoog. Ook heel erg mooi en die salutes erdoorheen waren ook schitterend. Die 5 inchers zag je er goed bovenuit komen. Na afloop van de demo weer terug naar de winkel gegaan, waar het ook al best druk was. Daar ook weer bekenden gezien en van de showroom genoten. Foldertje gepakt en maat van me geholpen met een bestelling. Al met al een geweldige avond.

Filmpje van de eindshow:

Balen, ik moest overwerken en met de reistijd kon ik niet meer op tijd komen. Maar genoeg film materiaal. Ziet er top uit!!!!

Mijn foto's.

Omdat ik veel foto's mooi vind, heb ik even een dia voorstelling er van gemaakt.
Veel kijk plezier.

Demo-Haokan_zpsbed4f01d.gif

De demo.

Finale-Haokan_zpsb26b5567.gif

De finale show.

Back
Bovenaan