Colorful City

Deze box komt er nu toch als compound met weer het juiste tempo.. ben benieuwd hoe die presteert. Hopelijk als de 2017 versie want dat was een topper.

Slechtste box joh? Lijk wel of ik de enige ben die 'm goed vond. Tempo was wat lager maar de schoonheid spat er vanaf. De oehs en aahs zijn letterlijk op m'n filmpje te horen:

Op 00.15 . En na afloop kwam ook iedereen naar me toe wat een schitterende box het was ( en had er al zat geschoten toen, dit was rond 01.00 s'nachts )

En ook deze blijft! Info 2020:

Artikelnummer: 3655
Artikelnaam: Colorful City
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1.950 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: De Colorful City is een compound met 100 shots welke kleur brengt in de straat, en dat kunnen we gebruiken deze donkere dagen! Stap weer even in de zomerse wereld met Caribische sferen, en geniet van dit kleurrijke staaltje vakmanschap van Pangu Fireworks!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Internetprijs:
O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl

3655_Colorful-City_1.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Geweldig nieuws. Was jarenlang een vaste waarde binnen mijn collectie, goed om te zien dat hij behouden blijft!

Echt geweldig nieuws dit, mijn lievelings cakebox/compound! :) Ik hoop dat ie minimaal zo goed is als voorheen, dit was namelijk een enorm sierlijk blokje. Tempo was welliswaar achteruit gegaan in 2018, maar ik vond 'm net zo mooi als de 2016 en 2017 versie.

Deze nooit geschoten (doe ik volgend jaar wel..tot ze er niet meer waren). Helaas zal het er ook dit jaar waarschijnlijk niet van komen. Dan in 2021 maar

Als ze deze hebben weten te herstellen naar de 2017 kwalliteit dan zeker een aanrader. Wacht denk ik de straatfilmpjes af en dan voor volgend jaar op de lijst

Wat een verschrikkelijk nieuws, dat deze terugkomt. Totaal geen rekening mee gehouden en ben het eigenlijk aan mezelf verplicht om ‘m tenminste op de lijst te zetten.

Echt geweldig nieuws dit, mijn lievelings cakebox/compound! :) Ik hoop dat ie minimaal zo goed is als voorheen, dit was namelijk een enorm sierlijk blokje. Tempo was welliswaar achteruit gegaan in 2018, maar ik vond 'm net zo mooi als de 2016 en 2017 versie.

Helemaal mee eens, hele mooie box ik heb de 2017 & 2018 een keer gehad. Beide mooi al kun je vna de 2018 versie wel beter genieten. Erg mooie kleuren, blij dat hij weer komt!

Geweldige bak en dan ook erg blij dat deze er gewoon weer bij zit. Heb hem 1 jaarwisseling gehad, toen per 2 geschoten wat erg goed bevallen is. Kunnen we weer eens gaan dus dus, top.

Begin dit jaar de cakebox variant besteld. Dus laat deze even liggen, al is het natuurlijk erg goed nieuws dat deze topper er weer bij is!

Yess. Altijd al een x willen schieten. Was hem nog niet tegengekomen in de acties van het voorjaar. Hopelijk bij 1 van mijn freakwinkels beschikbaar.

Back
Bovenaan