Colorful City

ben benieuwd of deze nog aanslaat of dat hij inmiddels is ingehaald door allerlei opvolgers...
in haulerwijk liggen nog meerdere goeie 2017 versies... vreemd dat die nog niet zijn opgepikt door liefhebbers

ben benieuwd of deze nog aanslaat of dat hij inmiddels is ingehaald door allerlei opvolgers...
in haulerwijk liggen nog meerdere goeie 2017 versies... vreemd dat die nog niet zijn opgepikt door liefhebbers

Ik denk dat dit ook echt een liefhebbers product is. Al kreeg ik hele enthousiaste reacties in de straat, vooral van de vrouwen. Die vonden de boeketten prachtig en sierlijk. Iets wat wij als liefhebbers denk ik ook meer waarderen dan de gewone consument, die willen vaak liever een rambox.

Ik overigens zie 80-90seconden staan, dat stemt mij heel positief want de 2018 variant was wat mij betreft echt genieten.
De snellere versie is voor de “normale” consument denk ik ook te snel, op een rustig maar mooi tempo genieten van mooie kleuren en spinners is gewoon top! Uniek in zijn soort, want de concurrentie heeft altijd wel een cake ertussen met goud/crackling.

Als het goed is heb ik ook zo'n goede versie van een andere winkel (of ze moeten na 2017 nog zijn geproduceerd en dat ik die mee krijg). Het is wel oppassen dat je deze niet te laat schiet, na de rammers of andere 30mm bakken met grote boeketten, dan kan het wat tegenvallen (had hem paar jaar terug geschoten na de Garden Party 1 of 3) en dan zie je nog wel verschil in boeketgrote.

De nieuwe versie lijkt hetzelfde te zijn, enige verschil is dan dat deze compound is en de oude wat jaartjes heeft kunnen drogen.

Topproduct dus!

Stond al op de lijst en daar blijft ie staan. Ik blijf dit een heerlijke box vinden.
Voor 80,- in de freak pak ik 'm wellicht wel mee, anders kies ik voor de oude versie voor hetzelfde geld.

Stond al op de lijst en daar blijft ie staan. Ik blijf dit een heerlijke box vinden.
Voor 80,- in de freak pak ik 'm wellicht wel mee, anders kies ik voor de oude versie voor hetzelfde geld.

Maar de nieuwe is Compound volgens mij.:D
En de oude niet daar zal wel iets verschil ook in zitten met de kosten.

Back
Bovenaan