Colorful City

De 2016 versie van deze bak nog eens mogen afschieten, wat een cakebox. Blijft een van de toppers voor mij. Mooi tempo, felle en heldere kleuren, effectgrootte prima in orde. Wel 2 laagklappers op +/- 1 meter dit jaar, maar een vuurwerkbril doet wonderen. Goede bak!

Ik had de 2018 versie en de 2017 versie nooit gezien in het echt, maar heb er alsnog heel erg van genoten. Tempo bij deze bak viel mij juist op, liep heel solide en mooi door.

Mooie bak, maar had er misschien iets teveel van verwacht.. Het tempo lag wat lager dan voorgaande batches & de effectgrootte verschilde ook aardig per cake. De kleuren waren trouwens wel echt prachtig helder! :yes:

Hierbij mijn straat versie, wat een bak was dit man! Gaat de volgende keer in meervoud de lucht in.

Mooie bak, maar had er misschien iets teveel van verwacht.. Het tempo lag wat lager dan voorgaande batches & de effectgrootte verschilde ook aardig per cake. De kleuren waren trouwens wel echt prachtig helder! :yes:

Hier sluit ik me bij aan. Misschien was mijn verwachting te hoog, na alle positieve verhalen. Maat ik vond het een gemiddelde box. Inderdaad mooie kleuren maar niet heel grootse effecten.

Waarom opgelicht dan? Het is toch een prima product? Mijn part plakken ze er Donald Duck stickers op, zolang het ding prima presteert boeit dat toch niet?

ik haat dit soort sukkels:mad: je hebt niks te zoeken in dit soort forums:frusty: je hebt totaal geen oog voor vuurwerk:bonk: heb je niet gekeken na filmpjes:idea: wat een verschil in zit. dat wil je niet!!! je wilt kwaliteit geen afbreuk van een product!!! Pangu en zit weco onder die eerste cake strookt totaal niet wat er uit moet komen en dat is met heel veel meer vuurwerk. man man kan niet tegen die achterlijke weg kijk opmerkingen

ik haat dit soort sukkels:mad: je hebt niks te zoeken in dit soort forums:frusty: je hebt totaal geen oog voor vuurwerk:bonk: heb je niet gekeken na filmpjes:idea: wat een verschil in zit. dat wil je niet!!! je wilt kwaliteit geen afbreuk van een product!!! Pangu en zit weco onder die eerste cake strookt totaal niet wat er uit moet komen en dat is met heel veel meer vuurwerk. man man kan niet tegen die achterlijke weg kijk opmerkingen

Ook nog de beste wensen... djeezzz

Nou laat maar horen welke cakes, boxen en of compounds jij de moeite waard vind. Ik ben heel erg benieuwd naar je lijstje :)

En wat voor de een goed is, kan voor de ander hier weer juist weer minder zijn. Vuurwerk is wat dat betreft zo betrekkelijk.

NB : En laat mensen hier lekker in hun waarde ipv iemand sukkel te noemen, blijf anders lekker weg :bye:

Gozer, ik zal morgen even de 2018 versie uploaden. Was minimaal even dik als de 2017 versie! Alleen ietsjes trager, that's it. Ik koop 'm gegarandeerd dit jaar weer en hij is samen mer de Garden Party 1 ( 2018 versie ) de beste cakebox voor mij van afgelopen jaar! Iedereen kwam naar me toe wat dit voor schitterend blok was.

In jouw geval had een Donald Duck sticker niet misstaan denk ik.

Ik vond hem best wel mooi, maar toch redelijk wat ploffers gezien en hij was sowieso niet zo dik als op de demo van vuurwerkbunker. Misschien dat een jaartje drogen het probleem verhelpt, maar toch een beetje jammer. Versie weet ik niet, maar ik gok gewoon 2018

Dit issue is ook allang kortgesloten met de heren van Pangu. Waarschijnlijk heeft de fabriek ook geproduceerd voor weco en was er nog papier over. En kijk naar de films. Prachtige kleuren en een prima product wat we van Pangu zijn gewend.

Daarnaast mag het ook wel iets minder agressief en op de man. Zou fijn zijn...vrede op aarde:thumbsup:

Ook de 2018 versie geschoten. Iets trager inderdaad, maar hij doet nog steeds zijn naam eer aan. Schiet lekker hoog heeft de meest mooie kleurencombinaties.:D

Hier is ie dan. Heb even problemen met het uploaden dus heb even m'n vriendin het laten doen, vandaar het watermerkje.

Maar goed, gigantische boeketten en een prima burst. Alleen de glittering dahlia effecten zijn klein maar dat was al bij de 2016 en 2017 versie. Oordeel zelf maar! Ik koop 'm gegarandeerd dit jaar weer en hij doet mee voor de beste cakebox van 2018.

Ziet er weer top uit! Ik vind hem langzamer ook wel tof trouwens en leuk dat de laatste cake nu een finale hebt.

Ik heb hem persoonlijk liever langzamer zoals de 2018 versie. Kan je er net iets langer van genieten. De cake met de spinners van de 2018 lijkt wel een kleiner boeket te hebben dan de 2017.

Back
Bovenaan